Susannes-kortmakeri blandat med scrap

Alla inlägg den 24 mars 2008

Av Susanne - 24 mars 2008 22:46


Är det inte hemskt så säg, har haft barmark hela vintern och vårkänslorna började sakta komma över en....

Och vad händer när ledigheten kommer och man tror att man ska få gå långa och härliga promenader mellan pysslandet och godis fikande. SNÖ överallt så långt ögat kan nå...

Vilken nitlott!! Eller var det en vinstlott, man slapp gå ut och där igenom hann man pyssla mycket mer!!

Nej, så var det ju inte man fick plocka och tvätta mellan pysslet.

Mitt i all uppståndelse kring snö kände jag sitta och köra bil till Göteborg för att gå på mässan.... NEJ, nej, nej!!

Så Jenny och jag fick snabbt tänka om, det blev tågen istället + en extra övernattning...

Imorgon är det arbetsdag igen.

Påskens sista kort blev en passion and fashion målad med promarker, dekorationer och ett litet ordspråk.

susanne@bjorling.eu
Av Susanne - 24 mars 2008 12:27


Har äntligen fått hem mina "Alex-stämplar" från tryckeriet,

åhh vad de var fina!!!

Måste tacka Alex med en STOR kram för att han har gjort dessa till mig!!!

Nu har påsken satt sina spår, det betyder att jag har latat mig och gjort bara det jag känner mig för......

Vi har haft mycket påskgodis hemma som vi har ätit medan vi har pysslat tillsammans.

Har lyckats knåpa ihop några kort men kan tyvärr bara lägga ut ett än så länge för övriga är kort till personer som skall bli lite äldre..........


Jag är lite stolt över mig själv har lyckats anmäla mig till

Svensk Scrapbooking.

Har som målsättning att gå in där ett par gånger i vecka och göra olika inlägg.

Kortet nedan har jag lagt ut på utmaningen "Mars - vår & påsk"

susanne@bjorling.eu

Presentation

Ge bort ett annorlunda Kort

Jag tar emot beställningar på KORT & annat Scrap
till speciella
tillfällen eller person.
Jag gör ofta kort av chokladkakor och askar.
Maila mig dina frågor & förslag på vad du önskar:
susanne@bjorling.eu

Mina standard kort är 15x15cm med kuvert i en cellofanpåse.
Gör även andra format om så önskas.

Här hittar ni min GOOGLE+

 

    

På den här sidan kan man hitta saker jag gjort, resor, min familj och vänner...

Välkomna att titta in !!  

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

.

Sök i bloggen

Sidor jag gärna besöker

Scrap butiker jag gärna besöker

Värt att göra ett besök här!!

Tidigare år

MIN GÄSTBOK

Fråga mig

1 besvarad fråga

.

Min familj

Jag & min man

Vår första son

Vår andra son

Vårt 3:e barn en dotter

Vårt fjärde och sista barn, en son

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards