Susannes-kortmakeri blandat med scrap

Alla inlägg under oktober 2009

Av Susanne - 30 oktober 2009 16:06


Jag tar emot beställningar på KORT till speciella tillfällen eller person maila till mig på: susanne@bjorling.eu

Tack för titten, lämna gärna en kommentar Flört

  __________________________________________________




Fredag!!!! Jaha då var det fredag igen, ledig och tar det bara lugnt.

Vi har tagit upp våran båt idag, då e det höst på riktigt.Obestämd

Det är super häftigt att stå  och titta på när "kran killen" leker

med sin joystick och lyfter våran båt upp ur

vattnet som om det vore en liten leksak och den enklaste saken i världen....


 

 

 


Såååå nu e båten på plats på tomten för vintern...

Nu ska vi åka och köpa oss sushi och ta med hem till

vår stora son och äta där.

Ha en skön kväll....



Av Susanne - 28 oktober 2009 22:12

Jag tar emot beställningar på KORT till speciella tillfällen eller person maila till mig på: susanne@bjorling.eu

Tack för titten, lämna gärna en kommentar,Flört

__________________________________________________


Höstlov för alla barn... Även jag fick också glädjen att vara ledig ett par dagar.

SUPERSKÖNT !!

Idag onsdag var jag på Skolforum med Jenny,

det var jätte inspirerande att få suga i sig lite smått och gått....

I morgon ska vi börja dagen med lite sovmorgon hoppas jag.

När vi känner oss redo ska vi åka och fika hos mina föräldrar.


Här kommer fyra utav mina"vintage kort"

som jag har gjort till försäljning på Tulpanenshus i Åkeshov.


   


Fick mig en jätte bra / fin almanacka i reklam på mässan som jag redan har börjat att altra.

Men jag kan inte göra den klar för min Slice är hos min son...

Så den hoppas jag blir klar i helgen, så att jag hinner fota och lägga ut den.

Dags att dricka ur vinskvätten som jag har kvar och gå till kojs

för att hinna med så mycket som möjlgt i morgon.

GOD NATT Flört..

Av Susanne - 25 oktober 2009 22:33

Jag tar emot beställningar på KORT till speciella tillfällen eller person maila till mig på: susanne@bjorling.eu

Tack för titten, lämna gärna en kommentar,Flört

__________________________________________________








Hittade ett inlägg på Svensk Scrapbooking om "penslar "

till Cs3 hade själv hittat en super bra sidan

där man kan ladda hem pensalr gratis.

http://photoshop-free-brushes.com/


Har suttit en del och lek med dessa under dagen,

så några kort eller LO:s blev det inte idag.

Knåpade i hop "bannern" till min sida och några

foton som jag testade mig fram på kommer här.


     


Tog en ruta som var 30x30 och stämplade på för att

se om det skulle funka att göra egna papper,

när jag satt och lekte i CS3 (photoshop)...

   


Kanske inte sååå illa för att var första gången,

blir nog bättre bara jag får öva mig lite till.Skäms

Nu är det tyvärr dags att intaga sängen

om jag ska orka upp och jobba !!!


GOD NATT Flört





Av Susanne - 24 oktober 2009 08:27


Jag tar emot beställningar på KORT till speciella tillfällen eller person maila till mig på: susanne@bjorling.eu

Tack för titten, lämna gärna en kommentar,Flört

__________________________________________________


Lördag morgon....

Så var det helg igen..

Har hunnit med en hel del sedan sist jag bloggade,var på mässan i Göteborg tillsammans med Jenny & Veronica. Det var jätte skoj och vi gjorde en hel del inköp förståss. Under veckan som har gått var det så illa att "sjuka" visade sig så pass att man inte orkar gå till jobbet. Så det var bara att stanna hemma ett par dagar för att kurera sig.

Har suttit en del i går kväll och knåpat ihop en del kort av olika slag nu framöver kommer det att bli mest julkort. Men idag visar jag som vanligt mina vintage kort. Som finns till försäljning på Tulpanenshus i Åkeshov, där pågår fortfarande Orkidéutställningen. Ni som ännu inte vart där det är värt ett besök....

Gå in här och se efter "Tulpanenshus"


     

Det var allt för NU !!! Cool


Av Susanne - 11 oktober 2009 20:05

Jag tar emot beställningar på KORT till speciella tillfällen eller person maila till mig på: susanne@bjorling.eu

Tack för titten, lämna gärna en kommentar,

-det gör att jag blir sååå glad ...Skäms

__________________________________________________

Nu har jag äntligrn fått tillbaka lite av mitt pysslande,

jag har suttit och gjort en hel del kort.

Så nu får jag handla en hel del när jag och Jenny ska till

mässan i Göteborg nästa helg.

Ser så fram emot att få komma hemmifrån och bara

vara med vänner och inga måsten....Oskyldig


Här kommer några kort jag har knåpat ihop:

      


Nu är det dags att fortsätta med korten, fick höra att dom var på "g" att ta slut....


GOD NATT !!!!!



Av Susanne - 11 oktober 2009 19:54

Jag tar emot beställningar på KORT till speciella tillfällen eller person maila till mig på: susanne@bjorling.eu

Tack för titten, lämna gärna en kommentar,

-det gör att jag blir sååå glad ...Skäms

__________________________________________________



Nu har en helt fantastisk orcidée utställning startat på Tulpanenshus

i Åkeshov. Den håller på till 3:e november,

den måste bara ses....

Här kommer några bilder därifrån:

 

 

       

Det var allt för denna gång.....Cool


Presentation

Ge bort ett annorlunda Kort

Jag tar emot beställningar på KORT & annat Scrap
till speciella
tillfällen eller person.
Jag gör ofta kort av chokladkakor och askar.
Maila mig dina frågor & förslag på vad du önskar:
susanne@bjorling.eu

Mina standard kort är 15x15cm med kuvert i en cellofanpåse.
Gör även andra format om så önskas.

Här hittar ni min GOOGLE+

 

    

På den här sidan kan man hitta saker jag gjort, resor, min familj och vänner...

Välkomna att titta in !!  

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

.

Sök i bloggen

Sidor jag gärna besöker

Scrap butiker jag gärna besöker

Värt att göra ett besök här!!

MIN GÄSTBOK

Fråga mig

1 besvarad fråga

.

Min familj

Jag & min man

Vår första son

Vår andra son

Vårt 3:e barn en dotter

Vårt fjärde och sista barn, en son

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards