Susannes-kortmakeri blandat med scrap

Alla inlägg under maj 2009

Av Susanne - 31 maj 2009 20:26
Jag tar emot beställningar på KORT till speciella tillfällen eller person. susanne@bjorling.eu / Tack för titten, lämna gärna en kommentar.


Söndag kväll... Nu har en helt fantastisk helg gått till ända...

Vi har vart på min brors bröllop det var sååååååååååå trevlig. Vi fick god mat, gott att dricka och fantastiskt trevligt sällskap. Kan inta annat än säga STORT TACK att just vi fick komma.


HAr gjort en Lo från mitt bröllop som gick av stapeln för  20 år sedan. Men den här LO:n fick klar sig utan titel.

Nu har vi bara ca 12 dagar kvar att arbeta innan det efterlängtade sommalovet kommer oss till mötes.

Det var allt för denna gång, tack o´hej leverpastej!!!!!

Av Susanne - 25 maj 2009 21:54
Jag tar emot beställningar på KORT till speciella tillfällen eller person. susanne@bjorling.eu / Tack för titten, lämna gärna en kommentar.


Nu har även denna helg gått, tyckte att fyra dar é super länge. Men ack vad tiden gick fort. Fast jag hann med en hel del, båten blev sjösatt, även om jag kanske inte var så aktiv i det. Jag var på Zornitsas scrapträff i lördags. Det var jätte trevlig att få komma iväg och scrappa och snack med super trevliga människor.

Tack för en super trevlig dag säger jag till er ALLA som var där och bidrog till denna trevnad....Ser så fram emot nästa. (om jag kommer med,vill säga)

Har haft en super bra dag på jobbet i solskenet. Vi hann med en hel del plus att vi hann ut iskogen en lång stund.


Här kommer några vintage kort igen....

Nu var det dags att återgå till kvällens pyssel som är ett bröllopskort och ett kort till en på mitt jobb.

TACK o hej för i kväll....

Av Susanne - 19 maj 2009 21:35
Jag tar emot beställningar på KORT till speciella tillfällen eller person. susanne@bjorling.eu / Tack för titten, lämna gärna en kommentar.


Åhhhh, vad det ska bli skönt med lång helg. Tid för vila, promenader, mys och en massa scraping. Ska till Zornitsa på lördag, ser såååååååååååååå fram emot det.

Skulle vart hemma hos Jenny i kväll på lite pyssel, men tyvärr sa min kropp ifrån. Jag är så trött och längta så efter sommarlov!!!

Sorry Jenny, men jag é säker på att vi kan hitta nya tillfällen...


 Här kommer en LO med bilder på när min morfar fyllde 65 år och i år skulle han blivit 100 om han levde.

Det var allt jag orkar med för i kväll, GOD NATT

Av Susanne - 17 maj 2009 20:51
Jag tar emot beställningar på KORT till speciella tillfällen eller person. susanne@bjorling.eu / Tack för titten, lämna gärna en kommentar.


 Vi har haft en helt underbar helg där vi har gjort en hel massa med nyttigheter för hemmet och även hunnit meden massa pyssel och promenader.


Har suttit i helgen och gjort avslutnings kort. Stämpeln kommer från Inkido,

den köpte jag förra året till skolavslutningen.

 


Av Susanne - 17 maj 2009 08:37
Jag tar emot beställningar på KORT till speciella tillfällen eller person. susanne@bjorling.eu / Tack för titten, lämna gärna en kommentar.


Surfade runt lit på morgonen och fann detta på Jejas Scrapblogg

Gå in och kika du med......

Av Susanne - 15 maj 2009 23:07
Jag tar emot beställningar på KORT till speciella tillfällen eller person. susanne@bjorling.eu / Tack för titten, lämna gärna en kommentar.


Fredag....

Väl hemma efter ännu en vecka, städa undan och laga mat. Sedan blev det tid till pyssel. Men tyvärr tog fredags tröttheten över så nu är det bara att gå och lägga sig och fortsäta i morgon.


Här kommer fler kort jag gjort med vintage bilder.

 

Nejhej nu är det bara att stänga av och säga GOD NATT !!

Av Susanne - 12 maj 2009 21:50
Jag tar emot beställningar på KORT till speciella tillfällen eller person. susanne@bjorling.eu / Tack för titten, lämna gärna en kommentar.


Så var det dags att sätta igång med treminens sista måsten, "samtal"....

Inte för att det egentligenär något att bråka om . Men det tar ändå sin lilla tid. Men vad gör väl det kvällarna är ju långa så om maan vill hinner man kanske en del ändå när man kommer hem.

Väl hemma för dagen så lagade vi middag fort för att få sitta ner och flyttade runt lite pyssel, sedan en stavprommis med en av mina söner. Nu tillbaka till pysslet en stund innan sovdags.


Här kommer en Lo på min dotter som på den tiden fortfarnde satte på sig det man gav till henne. Här är hon i Sverige dräkten, hon tyckte nog själv inte så mycket om den som vi runt henne.


Här kommer även två kort med en stämpel jag köpte mig på Svenskscrapbooking.

Det var allt för denna gång.... Tack o hej....

Av Susanne - 10 maj 2009 11:26
Jag tar emot beställningar på KORT till speciella tillfällen eller person. susanne@bjorling.eu / Tack för titten, lämna gärna en kommentar.


Söndag och regnet strilar utanför mitt fönster...

Idag blir det bara att träna på crossen, plocka, städa och lite pyssel.

Sitter och försöker att få ihop två beställningar på kort, det blir nog bra i slutändan.

Har haft en jätte skön helg med mycket vila och skoj, har vart ute och ätit med en av mina vänner och sov hos henne. Gick på stan och flanerade hann med en hårklippning och lite shopping. Sedan hem för att vara lite med familjen.. Det varade inte så länge hade glömt att min kompis hade lagt sina nycklar, bankkort och busskort i min väska. Så det var bara att ta en tur till stan igen. Tur att det finns bilar!! 


Här kommer några studentkort och ett födelsedagskor.



Födelsedags kort med en choklad ask i ....


Nu ska jag fortsätta med det jag höll på med, tack o hej för idag ....

Presentation

Ge bort ett annorlunda Kort

Jag tar emot beställningar på KORT & annat Scrap
till speciella
tillfällen eller person.
Jag gör ofta kort av chokladkakor och askar.
Maila mig dina frågor & förslag på vad du önskar:
susanne@bjorling.eu

Mina standard kort är 15x15cm med kuvert i en cellofanpåse.
Gör även andra format om så önskas.

Här hittar ni min GOOGLE+

 

    

På den här sidan kan man hitta saker jag gjort, resor, min familj och vänner...

Välkomna att titta in !!  

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

.

Sök i bloggen

Sidor jag gärna besöker

Scrap butiker jag gärna besöker

Värt att göra ett besök här!!

MIN GÄSTBOK

Fråga mig

1 besvarad fråga

.

Min familj

Jag & min man

Vår första son

Vår andra son

Vårt 3:e barn en dotter

Vårt fjärde och sista barn, en son

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards