Susannes-kortmakeri blandat med scrap

Alla inlägg under oktober 2010

Av Susanne - 19 oktober 2010 17:02


Your comments makes me always HAPPY!!   



Så var det dags att få skriva av sig lite och visa

omvärlden nåt nytt som jag har gjort.....


Hoppas på att mina mediciner ska verka snart

så att jag kan få jobba lite mer,

känner att jag e såååååååå sugen på att jobba. 

Satt och funderade, när man jobbar önskar

man inget annat än att ha så gott om pengar att

man kan bara vara ledig och göra vad men vill.

Så kom sjukdomen över än, då fick jag vara hemma

och skrota och bara vila och ta det lugnt.

Hur mycket tid till pyssel och att sitta vid datorn som helst.

Då fanns ju tyvärr inte orken, lusten eller inspirationen. Konstigt.....  


Regnet bara öser ner utanför mitt fönster,

japp då slapp jag ta min "lull" prommis.

Om det är tur eller ej svårt att säga för

vikten o hälsan otur, för stunden skönt...

Tänkte sätta mig en stund och göra lite pyssel,

vet inte om jag ska göra en LO eller ett kort. 


Här kommer i alla fall en Lo på min dotter när

hon gick på förskolan, kom inte på någon

bra och passande rubrik. 

  

Allt för denna gång, så att lusten inte försvinner !!!     


Av Susanne - 4 oktober 2010 20:46


Your comments makes me always HAPPY!!   



Måndag.... Idag var jag på Sös igen och tog nya prover.

Över 2 timmar för ett stick i fingret inkl. blodtryck och puls.

Sen till jobbet för att jobba mina timmar.


Har haft en lugn helg, i lördags åkte jag till scrapmässan 

i Gävle, jätte mysigt brake från vardagen....  

Hade en budget på 1000:- men lyckades bara göra av med

800:-, gjorde sedan av med lite på DollarStore...    


Här kommer två kort som ska till försäljning på TulpanensHus 

i Åkeshov. Gå in på deras sida för att få mer info.

om Orkidéutställningen som öppnade i fredags.


  

Det var allt för denna gång!!!   


Presentation

Ge bort ett annorlunda Kort

Jag tar emot beställningar på KORT & annat Scrap
till speciella
tillfällen eller person.
Jag gör ofta kort av chokladkakor och askar.
Maila mig dina frågor & förslag på vad du önskar:
susanne@bjorling.eu

Mina standard kort är 15x15cm med kuvert i en cellofanpåse.
Gör även andra format om så önskas.

Här hittar ni min GOOGLE+

 

    

På den här sidan kan man hitta saker jag gjort, resor, min familj och vänner...

Välkomna att titta in !!  

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

.

Sök i bloggen

Sidor jag gärna besöker

Scrap butiker jag gärna besöker

Värt att göra ett besök här!!

MIN GÄSTBOK

Fråga mig

1 besvarad fråga

.

Min familj

Jag & min man

Vår första son

Vår andra son

Vårt 3:e barn en dotter

Vårt fjärde och sista barn, en son

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards