Susannes-kortmakeri blandat med scrap

Alla inlägg under april 2011

Av Susanne - 30 april 2011 22:22



Your comments makes me HAPPY!!  


 Valborg... Vi har haft en lugn kväll med middag för fyra. 

Härlitg med sol, varma dagar och sommarkänsla..   

Här kommer ett födelsedagskort som jag har gjort på beställning.

   



    Imorgon ska vi bara vara hemma och njuta av att vara lediga, vi ska väl fixa och städa lite på tomten. Kanske fixa med båten så att vi kan få den i sjön, det vore nice...

Det var allt för denna gång   


















Av Susanne - 17 april 2011 18:34


Your comments makes me HAPPY!!  


Söndag och helt fantastiskt väder, har varit ute i solen i stort sett hela dagen. 

Nu börjar "Påsklovet"
och jag hoppas på många soliga varma dagar att njuta av.
 

 I lördags var jag på ett jätte trevligt "kryddparty" tillsammans med två arbetskamrater. Efter kryddorna gick vi hem till den ena arbetskamraten och åt middag. Efter maten satt vi och små åt och pratade till närmare tolv på natten. Det var super trevligt.

Här kommer några inbjudningskort som jag och en arbetskamrat sat och pysslade ihop en hel lördag, vi gjorde 51 kort och 100 placeringskort till hennes bröllop som går av stapel i sommar.

         Dom blev väldigt enkla för min smak, men hon var väldigt nöjd. Det är väl det som är huvudsaken...  

Nu ska jag och min familj sätta oss framför en film och lite popcorn.



Det var allt för denna gång

 


Presentation

Ge bort ett annorlunda Kort

Jag tar emot beställningar på KORT & annat Scrap
till speciella
tillfällen eller person.
Jag gör ofta kort av chokladkakor och askar.
Maila mig dina frågor & förslag på vad du önskar:
susanne@bjorling.eu

Mina standard kort är 15x15cm med kuvert i en cellofanpåse.
Gör även andra format om så önskas.

Här hittar ni min GOOGLE+

 

    

På den här sidan kan man hitta saker jag gjort, resor, min familj och vänner...

Välkomna att titta in !!  

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

.

Sök i bloggen

Sidor jag gärna besöker

Scrap butiker jag gärna besöker

Värt att göra ett besök här!!

MIN GÄSTBOK

Fråga mig

1 besvarad fråga

.

Min familj

Jag & min man

Vår första son

Vår andra son

Vårt 3:e barn en dotter

Vårt fjärde och sista barn, en son

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards