Susannes-kortmakeri blandat med scrap

Alla inlägg under maj 2008

Av Susanne - 26 maj 2008 11:30


Nu var det länge sedan jag var inne och la in saker från mitt pyssel och skrev lite..........

Det kan bero på att mitt jobb tar ganska så mycket av min tid och ork just nu. Hoppas på att jag ska bli lite piggare på kvällen att jag orkar sitta och pyssla lite i min hörna utan att somna..

Ser fram emot sommalov med härliga dagar på sjön, i fjällen och lata dagar bara hemma!!!!!!!

Det känns som om motivatione är på väg tillbaka, har vart inne på flera bloggar för att samla ihop en skopa inspiration för att kunna sätta mig ner och pyssla kanske redan ikväll????

Bild från Madeira i vintras...........

Av Susanne - 6 maj 2008 22:07


Dagens kort blev med en gammal stämpel jag hittade när jag städade lite bland mina saker.

Idag blev det inte så mycket pysslande,

för äntligen har min nya dator kommit hem till mig...

Den är liten svart och såååå söt.


Av Susanne - 5 maj 2008 21:39


Tänk man tycker att man har hela livet framför sig bara för att man råkar vara ledig i fyra dagar. Jag hade tänkt mig hinna pyssla en hel del, gå långa promenader, träna, umgås med mina vänner.. 

Vad hann jag??

JO, pyssla en del, två tränings pass och korta promenader. 

 Nu har den så kallade lååång helgen byts mot vardag.

Att komma till jobbet i morse var inte så tokigt ändå.

Solen skiner och snart är det ju sommarlov.


Här kommer yttligare tre kort till skolavslutningen....

Av Susanne - 3 maj 2008 17:34


Satt och gjorde ett kort till en liten vän som befinner sig i Australien och arbetar på gård med polohäster eller något sådant.....

Har vart på väg länge i tanken  att skicka över en liten hälsning via snile mail och nu äntligen fick jag ändan ur vagnen och gjorde det.

Av Susanne - 2 maj 2008 15:21


Idag fredag har det vart lite tråkigt väder med lite inslag av regn och det kändes kallt och trist.....

Passade på att sitta i min hörna och skapa kort till skolavslutningen.

Hann med att göra tre, skall fortsätta i morgon lördag för det skall vara minst 9 stycken kort till denna dag. Stämpeln är ifrån Magdas Scrapbooking, en ebutik som jag hittade bara av en ren händelse när jag surfade runt.....

Av Susanne - 1 maj 2008 23:04


Fick hem tre nya stämplar hem till mig som kommer från

Magdas scrapbooking..

Satte mig ner genast ner och började stämpla och målade dessa..

När detta var klart var det bara att försöka att få ihop det till kort, resultatet kan ni skåda här nedanför..

Alla tre stämplarna är målade med promarker och korten är
dekorerade med olika papper, band, brads
och utstansade swirls från Bosskut och hörn från QuicKutz.

susanne@bjorling.eu

Presentation

Ge bort ett annorlunda Kort

Jag tar emot beställningar på KORT & annat Scrap
till speciella
tillfällen eller person.
Jag gör ofta kort av chokladkakor och askar.
Maila mig dina frågor & förslag på vad du önskar:
susanne@bjorling.eu

Mina standard kort är 15x15cm med kuvert i en cellofanpåse.
Gör även andra format om så önskas.

Här hittar ni min GOOGLE+

 

    

På den här sidan kan man hitta saker jag gjort, resor, min familj och vänner...

Välkomna att titta in !!  

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

.

Sök i bloggen

Sidor jag gärna besöker

Scrap butiker jag gärna besöker

Värt att göra ett besök här!!

MIN GÄSTBOK

Fråga mig

1 besvarad fråga

.

Min familj

Jag & min man

Vår första son

Vår andra son

Vårt 3:e barn en dotter

Vårt fjärde och sista barn, en son

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards