Susannes-kortmakeri blandat med scrap

Alla inlägg under maj 2011

Av Susanne - 28 maj 2011 07:59


Små eller stora kommentarer gör mig alltid glad och peppar till mer pyssel och bloggande... 


Tyvärr så blir det inte att jag bloggar så mycket just nu.

Vi har det väldigt tufft i  vår familj just nu.


Detta är lite om hur vi har det just nu, går att hoppa över.....















Vi har en dotter som har tagit "avstånd" 

från hela familjen, släkt och även från vänner.

Kort och väldigt mild uttryckt på situationen som

egentligen är enorm för oss alla

och det fälls så enorma mängder med

tårar så det måste ju bara ta slut på dem snart.


Vi misstänker det värsta........... 






Som tur är, är vi välsingnade med en massa underbara släktingar

och vänner  som försöker på ALLA sätt hjälpa oss igenom

det här som man bara hör och läser om......

Den här bilden är tagen när hon gick ut 9:an.

 Det här var också ett sätt för mig att lätta på trycket,

jag måste varje dag hitta nya vägar för att inte själv

gå under i allt som sker i min värld just nu.



Här kommer en vintrig Lo på min man när vi var

i Norge och åkte skidor.

  Har använt mig av liten bit band jag fann i mina gömmor, pearl maker, rubons, blommor, ett diecut med text och en die från cuttlebugs..


Det var allt från mig för denna gång!!  

  


Idag ska vi bröllop, min mans bror ska gifta sig..  

Det ska bli jätte kul och skönt med ett litet avbrott från vardagen. 

Presentation

Ge bort ett annorlunda Kort

Jag tar emot beställningar på KORT & annat Scrap
till speciella
tillfällen eller person.
Jag gör ofta kort av chokladkakor och askar.
Maila mig dina frågor & förslag på vad du önskar:
susanne@bjorling.eu

Mina standard kort är 15x15cm med kuvert i en cellofanpåse.
Gör även andra format om så önskas.

Här hittar ni min GOOGLE+

 

    

På den här sidan kan man hitta saker jag gjort, resor, min familj och vänner...

Välkomna att titta in !!  

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

.

Sök i bloggen

Sidor jag gärna besöker

Scrap butiker jag gärna besöker

Värt att göra ett besök här!!

MIN GÄSTBOK

Fråga mig

1 besvarad fråga

.

Min familj

Jag & min man

Vår första son

Vår andra son

Vårt 3:e barn en dotter

Vårt fjärde och sista barn, en son

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards