Susannes-kortmakeri blandat med scrap

Alla inlägg under februari 2009

Av Susanne - 28 februari 2009 20:36
Alltid kul om du lämnar en liten kommentar / Tack för titten



Hemma igen efter en härligt sportlov i Norge Skeikampen och Hafjell med mycket skidåkning och SOL......

I år  bokade vi in oss i Skeikampen, ett mycket fint ställe men familjen tröttnade på backarna redan efter första dagen, så det var bara att packa bilen varje morgon och åka ica.35 min bort till Hafjell.

Där gillar alla läget  & stormtrivs !!!

Här kommer lite vinter bilder från Skeikampen


Och nu kommer bilder från Hafjells bästa kaffe Late ställe "Paviljongen" precis  där "bulan" stannar....

Tycker i alla fall jag !!!

 

En kopp om dagen sen åker man som en gud!!

Av Susanne - 21 februari 2009 20:55
Alltid kul om du lämnar en liten kommentar / Tack för titten


Var inne på min vän Jennys sida och fann det här.....

Just nu finns det lite bloggcandy hos Deleelsie att vinna.

Kikade in på sidan och fann så fantastiskt fina alster, så gå och kika du med.

 


Här kommer ett kort som jag har med i Stellas Wintefun tävling.

Kortet har jag gjort till en arbetskamrat som skulle på en fest där dom firade en 60 åring och dessutom hade dom gift sig.

 

 

Nu drar vi till Noge / Skiekampen och åker lite skidor och njuter av att det är SPORTLOV!!

Syns om en liten vecka..... 

Av Susanne - 18 februari 2009 20:19
Alltid kul om du lämnar en liten kommentar / Tack för titten


Idag har vi haft en fantastisk dag på jobbet, vi fick besök av Nacka Musikskola.

Helt fantastiskt det var tre som kom och spelade och berättade lite. Barnen och jag tyckte att det var jätte skoj, vi fick även prova på att spela fiol.


Här kommer en Lo med bild på min mamma när hon tar sin barnskötar examen.

Har gjort denna LO av materiakitl från till Stellas som jag sedan har lagt ut på   Stellas "winterfun tävling"

Nu é det dags att sätta sig i soffan och ta i mig en stund innan jag ska krypa till kojs....

God Natt och sov så gott!!!!

Av Susanne - 16 februari 2009 22:02
Alltid kul om du lämnar en liten kommentar / Tack för titten


Så var denna dag till ända..

Tänk att en dag kan gå så fort när man har trevligt.

På jobbet flöt dagen på, jag kände mig lite sliten efter min förkylning och gick nog bara på halv fart..Vi arbetade på som alltid med sagor och en massa skoj både ute och inne. Vi fick även ett infall och möblerade om i klassrummet och det blev såååååååå BRA!! Med en liten myshörna att sätta sig i när man vill ta det lilla lugna en stund.


Här kommer en LO på min näst äldsta son när han var ganska så ny. Till sommaren fyller han 20 år, tänk vad åren rinner på..............

 

Av Susanne - 15 februari 2009 15:34
Alltid kul om du lämnar en liten kommentar / Tack för titten


Så var det söndag ige, känner mig lite bättre, men har lite ont i kroppen och hosta kvar. Men är såååååååå rastlös nu att jag bara inte vet vart jag ska ta vägen. Ännu orkar jag inte med några längre bravader, men till jobbet ska jag imorgon...... SKÖNT!!


Här kommer en LO som jag har lagt in till Stellas  "Winterfun" tävling.

Det är bilder på mina äldsta söner när vi var i Björkliden och  vandrade.

På bilderna är vi på väg uppför berget Njulja, vi rastar oss vid jokken och njuter av solen en stund.

Nu ska jag ta det lite lugn en stund innan jag och min man ska åka till vår äldsta son och hämta honom för han ville äta middag med oss.......

GODBYE for to day!!!!!!!!!!!!!

Av Susanne - 13 februari 2009 20:17
Alltid kul om du lämnar en liten kommentar / Tack för titten


Har vart hemma i två dagar för förkylning, hosta, huvudvärk och feber.

DÖ trist.... Orkar inget...

Här kommer i alla fall några hjärtkort som jag har gjort förra helgen till Tulpanenshus.

Nu har jag suttit länge nog måste gå och vila mig så att jag orkar vara lite trevlig med mina barn......



Av Susanne - 10 februari 2009 20:26
Alltid kul om du lämnar en liten kommentar / Tack för titten


Har suttit och gjort "Alla hjärtans kort" till  Tulpanenhus, här kommer två för beskådning....

Jag vet att dom ser loite plastiga ut!!! Jag kom på i sista stund att jag inte hade fotat dom så det var bara att ta fram kameran och fota dom i samma stund som jag var på väg ut genom dörren för att åka till jobbet.

Nu har ännu en arbetsdag gått, sitter och gör några kort till...

Återkommmer en annan dag............

Av Susanne - 8 februari 2009 15:02
Alltid kul om du lämnar en liten kommentar / Tack för titten


Sitter och försöker att få ihop en snygg meny tillsammans med  min son som han ska ha med sig till skolan i morgon. Han går sista året på gymnasiet och ska bli kock och gör ett projekt arbete med några klasskamrater.


Idag tänkte jag visa er ett kort som jag har lagt in på

Stellas Winterfun tävling, mitt kitt till tävlingen är från BoBunny.

( gå gärna in på länken och se de övriga bidragen)


När jag är klar med det jag håller på med ska jag sätta igång och göra en LO till tävlingen.


Presentation

Ge bort ett annorlunda Kort

Jag tar emot beställningar på KORT & annat Scrap
till speciella
tillfällen eller person.
Jag gör ofta kort av chokladkakor och askar.
Maila mig dina frågor & förslag på vad du önskar:
susanne@bjorling.eu

Mina standard kort är 15x15cm med kuvert i en cellofanpåse.
Gör även andra format om så önskas.

Här hittar ni min GOOGLE+

 

    

På den här sidan kan man hitta saker jag gjort, resor, min familj och vänner...

Välkomna att titta in !!  

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

.

Sök i bloggen

Sidor jag gärna besöker

Scrap butiker jag gärna besöker

Värt att göra ett besök här!!

MIN GÄSTBOK

Fråga mig

1 besvarad fråga

.

Min familj

Jag & min man

Vår första son

Vår andra son

Vårt 3:e barn en dotter

Vårt fjärde och sista barn, en son

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards