Susannes-kortmakeri blandat med scrap

Alla inlägg under september 2011

Av Susanne - 18 september 2011 19:59



Små eller stora kommentarer  spelar ingen roll!!  

Alla kommentarer är varmt välkomna.   


 

Så var det dag för ett litet inlägg igen....


Nu har det gått ett par veckor på den här terminen,

jag har hunnit få en fruktansvärd hosta som inte vill ge med sig.

Men det är bara att kämpa på, hoppas att jag kommer iväg på 

träning i morgon måndag.....     


Här kommer i alla fall två födelsedagskort.


Det här gjorde jag till min moster i

Västerås när hon fyllde 68 år.


 

Det här fick en vän till oss när hon fyllde 49 år i juli.


  


Det var allt för idag...

Måste packa min arbetsväska för morgondagen  


 



Av Susanne - 4 september 2011 15:03


Små eller stora kommentarer  spelar ingen roll!!  

Alla kommentarer är varmt välkomna.   


Nu var det länge sedan jag gjorde ett nytt inlägg,

så jag tyckte nog att det kanske var på tiden....

Jobbet är i full gång, alla barnen på plats. Nu har vi statat med våra fasta aktiviteter. Det känns så bra att jobba för jag har bra arbetskamrater och härliga barn. Vad mer kan man önska sig.

Här kommer ett kort jag gjorde till min son när han fyllde år i sommras.

  Baksidan  



Inuti såg det ut så här...

 

Nu ska jag sätta mig och göra ett fördelsedagskort till

en kille som fyller 25 år i morgon.    



Det var allt för denna gång..   

Presentation

Ge bort ett annorlunda Kort

Jag tar emot beställningar på KORT & annat Scrap
till speciella
tillfällen eller person.
Jag gör ofta kort av chokladkakor och askar.
Maila mig dina frågor & förslag på vad du önskar:
susanne@bjorling.eu

Mina standard kort är 15x15cm med kuvert i en cellofanpåse.
Gör även andra format om så önskas.

Här hittar ni min GOOGLE+

 

    

På den här sidan kan man hitta saker jag gjort, resor, min familj och vänner...

Välkomna att titta in !!  

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

.

Sök i bloggen

Sidor jag gärna besöker

Scrap butiker jag gärna besöker

Värt att göra ett besök här!!

MIN GÄSTBOK

Fråga mig

1 besvarad fråga

.

Min familj

Jag & min man

Vår första son

Vår andra son

Vårt 3:e barn en dotter

Vårt fjärde och sista barn, en son

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards