Susannes-kortmakeri blandat med scrap

Alla inlägg under augusti 2010

Av Susanne - 31 augusti 2010 21:27


Your comments makes me always HAPPY!!   



Så var det dags att göra ett nytt litet inlägg...

Jobbar nu halv tid, super kul, men det tar enorm på krafterna.

Hoppas verkligen att kunna jobba på i fortsättnigen.   

Just för tillfället finns det bara ork till att ta sig till och från jobbet.

Ibland försöker jag slå på stort och göra något mer, men tyvärr 

så blir det surt dagen efter. Men det kan ju inte annat än att bli bättre hoppas jag ialla fall.


Här kommer ett väsk kort som jag gjorde till min vän

som fyllde år i helgen.


  

Det var allt för denna gång   



Av Susanne - 20 augusti 2010 15:07


Your comments makes me always HAPPY!!   



Jaha, så var det att ta tag i bloggandet igen, jag har

vart usel på att gå in och skriva och publicera mina alsteer.

Men då e också så att jag har inte haft RO att sitta och

pyssla. Ja, då kan dety ju inte bli så mycket att visa.

Hoppas att det ska komma ett sug att sita ner och pyssla

ialla fall  en liten stund ett par dagar i veckan.


Nu e det dags att börja jobba på halvtid efter

90 dagars sjukskrivning. Ioch för sig skulle jag haft

ledigt i alla fall men nu har jag haft en hel del restriktioner

och inte kunnat rent fysiskt göra vad som fallen en in

Det ska bli jätte skoja att få komma iväg till jobbet,

hoppas innerligt att det kommer att fungera att jobba.

Då mernar jag att ork och hjärtat e med på noterna så

att jobbet funkar


Här kommer en Lo på min yngsta son när vi hade en stor

"troll fest" ute i skogen med 15-20 barn plus alla föräldrar.

Vi hade gjort en "troll stig" där barnen mötte olika väsen.

Allt slutade med ett stort tårt och saft kalas ut på altanen.


  

Det var allt för denna gång !!   


Av Susanne - 8 augusti 2010 14:04


Your comments makes me always HAPPY!!   



Tänk när väl regn och dåligt väder kommer, kommer det för att stanna.

Jag var mer nöjd med en enorm värme o torka..   


Nu har en helg i regnettecken avlöpt. Har kollat att familjen målat

och fixat en hel del på huset. Jag får hålla "koll" på dom

så att det blirnågot gjort.

Fast egentligen tror jag att de jobbar lika bra utan mig.   


Här kommer två födelsedagskort som jag har gjort utav hela cardstock 30x30 och vikt dom på höjden.

Det ena är till min son på hans födelsedag och det andra gjorde jag till en väns syster.


        



Ska sätta mig och pyssla lite tror att jag ska göra några kort medan de andra e ute och jobbar på tomten.


Först ska jag nog börja med att surfa runt lite på olika bloggar för att få lite inspiration.  


Det var allt för denna gång!!



Av Susanne - 1 augusti 2010 19:08


Your comments makes me always HAPPY!!   



Så var det dags igen för ett litet inlägg.....   


Det har vart en tuff vecka med mycket ofrivillig vila, eftersom att jag inte kan göra något nu när dosen på mina piller höjdes.

Jag har känt mig yr, extra trött, orkeslös, illamående  mm.


Helgen har vart bra för min "stora" son har vart här

ute hos mig.

Vi har bla. ätit suschi, det e super gott om man köper

det från rätt ställe.


Nästa vecka e dags igen att höja dosen då får

vi väl se hur det går. 

Men på måndag kommer mina grabbar äntligen hem,

jag längtar sååååååå.


Här kommer en LO på min yngsta son när han gick på förskolan. 


     

klicka på bilden för att se dom större


Det var allt för denna gång!!   


Presentation

Ge bort ett annorlunda Kort

Jag tar emot beställningar på KORT & annat Scrap
till speciella
tillfällen eller person.
Jag gör ofta kort av chokladkakor och askar.
Maila mig dina frågor & förslag på vad du önskar:
susanne@bjorling.eu

Mina standard kort är 15x15cm med kuvert i en cellofanpåse.
Gör även andra format om så önskas.

Här hittar ni min GOOGLE+

 

    

På den här sidan kan man hitta saker jag gjort, resor, min familj och vänner...

Välkomna att titta in !!  

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

.

Sök i bloggen

Sidor jag gärna besöker

Scrap butiker jag gärna besöker

Värt att göra ett besök här!!

MIN GÄSTBOK

Fråga mig

1 besvarad fråga

.

Min familj

Jag & min man

Vår första son

Vår andra son

Vårt 3:e barn en dotter

Vårt fjärde och sista barn, en son

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards