Susannes-kortmakeri blandat med scrap

Alla inlägg under april 2008

Av Susanne - 27 april 2008 09:10


Trodde i min enfald att jag skulle hinna med lite morgon pyssel så här på en söndagsmorgonen när hela min familj ändå ligger och sover.....

Men så var inte fallet, men jag lägger ialla fall ut ett kort som jag har gjort till en arbetskamrat som har fyllt år och ska sluta hos oss.



Kortet är dekorerat med en stämpel från Penny Black, som jag har målat med promarker, brad, ordspråk & grattis har jag skrivit ut på datorn, stansat ut med min cuttlebug stansarna är från quic Kutz.

susanne@bjorling.eu
Av Susanne - 26 april 2008 20:16

Här kommer ännu ett studenten kort....

Stämpeln kommer från Magnolia och är målat med promarke.Komponerat ihop det hela med olika papper, ett papper är embossat med min cuttlebug.

Övriga dekorationer är tyg blommor, pappers blad, brads och band.

susanne@bjorling.eu
Av Susanne - 26 april 2008 18:51


Dagens alster är ett kort som jag tillverkade i går.

På kortet är det två Alex stämpla, som jag har målat med promarker. Övriga dekorationer är band, pappers blommor, brads, ett ordspråk
och en guld blomma som min mamma har virkat åt mig........


Av Susanne - 20 april 2008 21:35


Här kommer dagens alster,"Flower say hello".

Stämpel från Alex och text stämpel från Flisan.

För att sedan sätta lite extr piff har jag dekorert med

papper, band, brads och blommor




Av Susanne - 19 april 2008 17:46

Ett grattiskort med manga stämpel från Alex,

som är målad med promarker..

Övriga dekorationer är utstansade hörn och kryss från quic kutz,

blommor och brads


Av Susanne - 16 april 2008 21:21

Idag har jag bara hunnit med ett kort....

Känner mig lite trött efter en heldag på jobbet och sedan direkt till gymmet för 1½ timmes träning...


Kortet har ihopmaskade stämplar från Landstoken, hÄnglar och Magnolia som jag även denna gång har målat med promarker.... Sedan har jag använt papper,brads, band och blommor från ljusmansketter.



GOD NATT!!Jag måste sova ska öppna imorgon!!

susanne@bjorling.eu
Av Susanne - 15 april 2008 21:13

Idag åkte jag i ilfart hem, jag slutade tidigt!!!!

'Väl hemma fika med mina stora söner och sedan lyckades jag få med mig dem på en stavpromenad.


Sen var det äntligen dags att sätta sig ner vid pysselbordet.Dagens alster blev ett kort till en arbetskamrat och ett studentkort.

Stämplarna är ett hop plock från Magnolia, hÄnglar och Landstoken allt målat med promarker.

Så här blev insidan.............

Stämplarna är ihop maskade Magnolia stämplar, som jag målat med promarker.....

susanne@bjorling.eu
Av Susanne - 14 april 2008 21:50

Här kommer dagen kortalster...

Idag blev dat bara ett kort som jag hann med efter en arbetsdag och träning på gymet i 1½ tim. Kortet är gjort av stämplar från Penny Black, som jag köpte på mässan i Göteborg.

susanne@bjorling.eu

Presentation

Ge bort ett annorlunda Kort

Jag tar emot beställningar på KORT & annat Scrap
till speciella
tillfällen eller person.
Jag gör ofta kort av chokladkakor och askar.
Maila mig dina frågor & förslag på vad du önskar:
susanne@bjorling.eu

Mina standard kort är 15x15cm med kuvert i en cellofanpåse.
Gör även andra format om så önskas.

Här hittar ni min GOOGLE+

 

    

På den här sidan kan man hitta saker jag gjort, resor, min familj och vänner...

Välkomna att titta in !!  

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

.

Sök i bloggen

Sidor jag gärna besöker

Scrap butiker jag gärna besöker

Värt att göra ett besök här!!

MIN GÄSTBOK

Fråga mig

1 besvarad fråga

.

Min familj

Jag & min man

Vår första son

Vår andra son

Vårt 3:e barn en dotter

Vårt fjärde och sista barn, en son

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards