Susannes-kortmakeri blandat med scrap

Alla inlägg under maj 2010

Av Susanne - 31 maj 2010 10:30


Your comments makes me always HAPPY!!   



  SJUKSKRIVEN!!!   


Vad gör man då????


Man ska röra på sig så att kroppen håller i gång

men man får inte anstränga sig så att man blir tröttoch anfådd. 

Kort promenad på platt mark måste väl gå bra, ungefär som när man e ute och går med rullatorn.

Sedan varvar man detta med lite tv och pyssel. 

Och där emellan tar man sig en fika ......   

Ska försöka komma till RO och pyssla lite....


JAPP; så ser mina dagar ut just nu.

Det var allt för nu.


Av Susanne - 29 maj 2010 17:07


Your comments makes me always HAPPY!!   



ÄNTLIGEN hemma ingen!!!

Jag jag legat på hjärtavd. på SÖS i fyra dagar,

fy vad men känner sig mer sjuk där..

För man går omkring i dessa ursnygga rockar

och släpar tofflorna efter sig....

Jag och alla 70-100 åringar,

men nu får jag gå och dra tofflorna efter mig här

hemma. Inte orkar jag göra mycket inte. Men jag hoppas på 

att få orken tillbarak så småningom när

medecinen börjar göra sitt .


Här kommer några kort som jag hade glömt bort

så de blev liggnde ett tag .... 

   

   

  

Klicka på en bild för att få dem större


Det var allt för denna gång !!

Av Susanne - 20 maj 2010 21:47


Your comments makes me always HAPPY!!   



Sitter här på torsdagskvällen, nyss hemkommen från min äldsta son. 

Kom på att jag inte hade lagt ut mina studentkort ännu.

Så sagt och gjort var det bara att göra det.

Så här ser dom fem första ut....

   

       

Klicka på bilden för att förstora den.


Imorgon ska jag tillsammans med en vän åka på "pelargonutställning" på TulpanensHus i Åkeshov.

Sen e det helg, hoppas på sol och värme så att

man kan sitta ute i solen.

    


Det var allt för denna gång...


Av Susanne - 16 maj 2010 17:54


Your comments makes me always HAPPY!!   


Ohhhh vad skönt med helg,

men nu måste jag få gnälla bara lite...   

Ha inte mått bra, hela helgen har gått åt till att bara vila och inte har jag fått något vettigt gjort. Tycker lite synd om alla runt mig,

orkar knappt gå upp för trappan utan att flåsa som om luften tog 

slut på vägen. Nog gnällt för denna gång.

I morgon är det jobbar dag, hoppas att värmen och solen är här för att stanna!!!  Det gör allt mycke lättare.


Nog om detta, här kommer ett kort jag har gjort till en mycket god vän som har gift sig efter många år i samma förhållande.

Super coolt, tycker jag..   

Så här blev kortet jag gjorde av en låda,

i lådan lade vi en "SmartBox" 


           

Klicka på bilden för att förstora den.


Här en bild på  "brudbuketten"

som min man hjälpe till att sätta ihop.


  

De var allt för denna gång!!   


Av Susanne - 13 maj 2010 08:19


Your comments makes me always HAPPY!!   



Tänk att det bara e torsdags morgon... Ledig ända till måndag.

Ohhhh vad skönt att få var ahemma och rå sig själv.

Började morgonen mad en kopp te och surf framför datorn. 

Sen får vi se vad som händer under dagen, kan bli vad som...  


Här kommer i alla fall några kort till som jag har gjort till

TulpanensHus i Åkeshov


           

Klicka på bilden för att förstora den.


På TulpanensHus pågår förfullt en Pelargon utställnig,

mycket värt ett besök.

Ta med picknick och besök slottet och ta en promenad i parken

och njut av naturen.

"- Eller inta en god lunch i cafet på TulpanensHus..."


Det var allt för NU..   

Av Susanne - 2 maj 2010 10:35


Your comments makes me always HAPPY!!   



Söndag förmiddag och solen skiner,

vi sitter och tar det bara lugn.   


Ska gå på en lång promenad och hoppas på att

det finns någon här hemma som vill göra mig sällis.


Har inte pysslat så mycket på senaste tiden,

lusten sviktar en hel del just nu....

Kan bero på att det är snart slut på treminen

och då är det mycket jobb som snurrar i huvudet.

Men hoppas komma på andra tankar snart.


Här kommer i alla fall fyra kort jag har gjort till TulpanensHus.


        

Klicka på bilden för att förstora den.

Det var allt för denna gång...   

Presentation

Ge bort ett annorlunda Kort

Jag tar emot beställningar på KORT & annat Scrap
till speciella
tillfällen eller person.
Jag gör ofta kort av chokladkakor och askar.
Maila mig dina frågor & förslag på vad du önskar:
susanne@bjorling.eu

Mina standard kort är 15x15cm med kuvert i en cellofanpåse.
Gör även andra format om så önskas.

Här hittar ni min GOOGLE+

 

    

På den här sidan kan man hitta saker jag gjort, resor, min familj och vänner...

Välkomna att titta in !!  

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

.

Sök i bloggen

Sidor jag gärna besöker

Scrap butiker jag gärna besöker

Värt att göra ett besök här!!

MIN GÄSTBOK

Fråga mig

1 besvarad fråga

.

Min familj

Jag & min man

Vår första son

Vår andra son

Vårt 3:e barn en dotter

Vårt fjärde och sista barn, en son

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards