Susannes-kortmakeri blandat med scrap

Alla inlägg under oktober 2007

Av Susanne - 7 oktober 2007 20:20


Här kommer lite härliga bilder från Seriges vakraste natur

som du finner i Björkliden  ca.2 mil från Kiruna


En härlig bild på KoppasJokken..

 

 Här forsar jokken fram, vi stannade till och tog

fram kosan för att ta oss enslurk i det kalla fjällvattnet.

Nu har vi kommit ner till Silverfallet, tänk om man

bara kunde höra hur fjällvattnet dånar fram

och känna det kalla stänket.

Vi är på väg till Trollsjön, man vandrar i dal men ändå inte.

Längst inne finner man en sjö som är svavelblå

och vatten är så klart att man kan se ner till botten.

Trollsjön räknas till Europas klaraset sjö med sitt djup på ca.34 meter.

Gillar man att vandra och vara ute, måste man bara komma hit.

Att vandra runt i den här naturen är av högsta livskvalitet, man vandrar hela dagen äter en god tre rätters middag på kvällen.

Har man sedan mer sug av fjäll luft kan man ta en flaska vin och lite

snacks och vandra upp på fjället för att se midnattssolen.

HELT fantastisk upplevelse.


susanne@bjorling.eu
Av Susanne - 5 oktober 2007 21:48


Hejsan

Jag har just fått nys om detta fantastiska med att göra kort...

Sitter på min lediga tid och "myfflar" med mina kort.

Här kommer ett axplock på vad jag har knåpat ihop.

Hoppas på att kunna utveckla detta med tiden.


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Ge bort ett annorlunda Kort

Jag tar emot beställningar på KORT & annat Scrap
till speciella
tillfällen eller person.
Jag gör ofta kort av chokladkakor och askar.
Maila mig dina frågor & förslag på vad du önskar:
susanne@bjorling.eu

Mina standard kort är 15x15cm med kuvert i en cellofanpåse.
Gör även andra format om så önskas.

Här hittar ni min GOOGLE+

 

    

På den här sidan kan man hitta saker jag gjort, resor, min familj och vänner...

Välkomna att titta in !!  

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2007 >>>

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

.

Sök i bloggen

Sidor jag gärna besöker

Scrap butiker jag gärna besöker

Värt att göra ett besök här!!

MIN GÄSTBOK

Fråga mig

1 besvarad fråga

.

Min familj

Jag & min man

Vår första son

Vår andra son

Vårt 3:e barn en dotter

Vårt fjärde och sista barn, en son

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards