Susannes-kortmakeri blandat med scrap

Alla inlägg under juni 2009

Av Susanne - 27 juni 2009 11:31
Jag tar emot beställningar på KORT till speciella tillfällen eller person. susanne@bjorling.eu / Tack för titten, lämna gärna en kommentar.



Sitter på min altan och dricker kaffe.... Kom på att jag inte har "bloggat" på länge, nu när man é ledig och bara rår sig själv så försvinner tiden så snabbt.

Har suttit lite på kvällstid och knåpat lite, men har inte fotat och lagt in på datorn. Men jag ska även hinna med att göra det inom snar framtid, vill bara njuta av att vara ledig och inte ha några måsten.

Har hunnit vart med en kompis i Varberg och vi besökte Gekås i Ullared. Hittade inte så mycket som jag hade hoppats på. På vägen hem åkte vi via Vadstena och besökte klostret som jag länge velat se.

Nu ska jag i hettan packa ihop mitt pyssel och bege mig till Jenny på pyssel med mat, gott och vin.....

Tack o´hej för denna gång!! 




Av Susanne - 11 juni 2009 19:22
Jag tar emot beställningar på KORT till speciella tillfällen eller person. susanne@bjorling.eu / Tack för titten, lämna gärna en kommentar.


Ida har vi haft det häktiskt på jobbet för att hinna med allt till avslutningen.

Nu sitter jag och gör 17 små kort till mina elever som ska bindas fast på en ros.

Sen ska jag hinna med att göra klart fem chokladask kort till min son lärare och kort till en kollega som alltid får ett kort av mig.


Här kommer ett påskort som jag gjorde till vår biträdande rektor för hon ska gå i pension. Det är gjot av en stor brun papp påse.

 

Nu måste jag skynda mig tillbaka till mitt pyssel...

Tack för titten.

Av Susanne - 7 juni 2009 10:31
Jag tar emot beställningar på KORT till speciella tillfällen eller person. susanne@bjorling.eu / Tack för titten, lämna gärna en kommentar.


Igår var  det ju Nationaldag som vi firade med att fira student, min man som fyllt år och mina två sönner som fyller år på måndag.

 Vi hade en god middag och trevligt sällskap.


Idag ska vi självklart gå och rösta i EU valet, ta oss en lång promenad kanske hinner jag med en hel del pyssel också...

Här kommer en LO från fjällen i Norge och en från Nämndöfjärden i solnedgång. Vi har vart ute och seglat i en och halv vecka och vill bara hem....

Nu är det bara att sätta fart så att inte hela dagen går till ända utan att vi har hunnit med det vi ska.

Av Susanne - 6 juni 2009 09:31
Jag tar emot beställningar på KORT till speciella tillfällen eller person. susanne@bjorling.eu / Tack för titten, lämna gärna en kommentar.


Vaknar efter en trevlig kväll i stan med hela min familj. Vi var ute och åt på restaurang och firade min man som fyllde år.

Idag ska vi fixa lite hemma, åka och handla och ha lite folk över på middag.


Här kommer två LO:s som jag snabbt och lätt kan kännas att dom gjordes för jag hade inget bättre för mig.

Bilder på mig i mina yngre år, innan alla mina barn kom till världen.

Min stora PASSION här i livet förutom min man är "choklad och en god kopp kaffe". Får jag det så är hela dagen räddad.

Nu är det dags att göra frukost och väcka alla barn så att vi hinner med det vi ska idag.

"Tänk nu på att det är ju Sveriges Nationaldag idag.... "

Av Susanne - 4 juni 2009 19:03
Jag tar emot beställningar på KORT till speciella tillfällen eller person. susanne@bjorling.eu / Tack för titten, lämna gärna en kommentar.


Kallt, regn, kläder och grått så långt ögat kan nå....

Har haft en ledig dag idag.. Tänk att vi har ännu en student i familjen....

Idag gick min näst äldsta son ut gymnasiet...Han tycker nog att det ska bli sköt med bara slit och jobb för hela slanten.

Tyckte så synd om alla stackars studenter som var så fina och framför allt alla tjejer i sina tunna klänningar och bara ben.Det var så himla kallt bara 9 grader.

Nu väntar vi bara hem honom efter flakåk och fest..

Satt uppe i tisdags kväll och knåpade ihop ett studentplakat, så här blev det.



Nu ska jag göra en beställning på ett bröllopskort.

TACK för titten......



Presentation

Ge bort ett annorlunda Kort

Jag tar emot beställningar på KORT & annat Scrap
till speciella
tillfällen eller person.
Jag gör ofta kort av chokladkakor och askar.
Maila mig dina frågor & förslag på vad du önskar:
susanne@bjorling.eu

Mina standard kort är 15x15cm med kuvert i en cellofanpåse.
Gör även andra format om så önskas.

Här hittar ni min GOOGLE+

 

    

På den här sidan kan man hitta saker jag gjort, resor, min familj och vänner...

Välkomna att titta in !!  

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

.

Sök i bloggen

Sidor jag gärna besöker

Scrap butiker jag gärna besöker

Värt att göra ett besök här!!

MIN GÄSTBOK

Fråga mig

1 besvarad fråga

.

Min familj

Jag & min man

Vår första son

Vår andra son

Vårt 3:e barn en dotter

Vårt fjärde och sista barn, en son

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards