Susannes-kortmakeri blandat med scrap

Alla inlägg under april 2009

Av Susanne - 30 april 2009 18:49
Jag tar emot beställningar på KORT till speciella tillfällen eller person. susanne@bjorling.eu / Tack för titten, lämna gärna en kommentar.


Valborg... Tänk nu är verkligen våren kommen.

Är ute hos mina föräldrar och äter gott, ska snart bege oss mot brasan om dom nu får tända den. Det råder ju eldningsförbud. Nu är det nog bäst jag återgår till efterrätten.

Här kommer tre nya kort med vintage bilder.


Det var allt för idag, imorgon är det scrappardag efter jag har städat och tagit min promenad.

Jo på lördag ska jag, Adine & Jenny bege oss till Gävle och gå på scrapmässa. Det ser vi såååååå fram emot.


Av Susanne - 27 april 2009 21:43
Jag tar emot beställningar på KORT till speciella tillfällen eller person. susanne@bjorling.eu / Tack för titten, lämna gärna en kommentar.


Har haft en helt underbar helg.....

Jag var i Växjö med Jenny på Landstokens Scrapträff. Där träffade vi jätte trevliga människor som jag hoppas få träffa igen.

TACK alla för en super trevlig helg!!

Här kommer tre av mina "vintage" kort.


 Nu är det bara att krypa till koj, imorgon har jag föräldramöte på jobbet...

GOD NATT !!

Av Susanne - 22 april 2009 21:47
Jag tar emot beställningar på KORT till speciella tillfällen eller person. susanne@bjorling.eu / Tack för titten, lämna gärna en kommentar.


Har haft idrottsdag med barnen, jätte skoj och skönt att komma ut.

Ser även fram emot morgondagen 112-dag, där vi får träffa amulansen, brandbilar, plisen, swebus och hitta vilse.


Här kommer en LO i svrt och vitt, ett bidrag från Mimas crop.

Med bild från min yngre period eller snarare från en väldigt mycket yngre period.......

 

Är jätte trött nu, måste gå och sova. 

GOD NATT....

Av Susanne - 20 april 2009 22:52
Jag tar emot beställningar på KORT till speciella tillfällen eller person. susanne@bjorling.eu / Tack för titten, lämna gärna en kommentar.


Här kommer tre nya kort från helgen.

Ett svart vitt kort från cropen på Mimas, där allt skulle gå i svart och vitt.


Här kommer en cd-skiva som är altrat till ett kort. Man kan skriva en hälsning på den svarta baksidan.


Tillsist kommer ett kort som går helt i gröna nyanser...

Det var allt sör idag... GOD NATT !!


Av Susanne - 19 april 2009 09:02
Jag tar emot beställningar på KORT till speciella tillfällen eller person. susanne@bjorling.eu / Tack för titten, lämna gärna en kommentar.


Sitter och scrappar föe fulla muggar till cropen på Mimas...

Har även knåpat ihop  lite annat.

Här kommer en LO med bild när min mamma konfirmerades.

Nu måste jag forsätta med crop pysslet...

Kanske hinner jag med ett nilägg till idag.


Av Susanne - 17 april 2009 23:10
Jag tar emot beställningar på KORT till speciella tillfällen eller person. susanne@bjorling.eu / Tack för titten, lämna gärna en kommentar.


Så, nu har ännu en vecka passerat.. Helg igen och denhär helgen ska det bli pyssla av till cropen på Mimas. Idag har jag knåpat ihop två Lo:s som jag ska lägga in i forumet imorgon.


Idag visar jag fler kort med vintage bilder på .

 Korten finns att beskåda i butiken på Tulpanenshus i Åkeshov.

Där de nu har en Pelargon utställning. Väl Värt ett besök.....

Det var allt för denna gång !!

Av Susanne - 15 april 2009 22:03
Jag tar emot beställningar på KORT till speciella tillfällen eller person. susanne@bjorling.eu / Tack för titten, lämna gärna en kommentar.


Snart är denna kort vecka till sin ända och i helgen är det crop på Mimas som jag tänkte försöka mig p, jag vet inte riktigt vad det innebär och vad jag ska göra. Men det löser väl sig när jag väl kommer dit och läser mig fram till vad som ska göras..... "hoppas jag iallafall"


Varför ska man nu göra som alla andra sätt ut påskkorten före påsk, är man kärringen mot strömmen sätter man ut dem efter..

 

 

Det här kortet gjorde jag till en tjej som arbetar på mitt gym...

Min mamma och pappa fick det här kortet.

Av Susanne - 13 april 2009 00:02
Jag tar emot beställningar på KORT till speciella tillfällen eller person. susanne@bjorling.eu / Tack för titten, lämna gärna en kommentar.


Sitter och surfar runt på scrapbloggar för att  få lite ny insperation...

Kom på att jag ska lägg ut några nya kort med vintagebilder på som finns att skåda / inhandla på Tulpanenshus i Åkeshov.


Nu är det nog dags att skrynkla lakan ett tag så att man orkar med morgondagen..........

Presentation

Ge bort ett annorlunda Kort

Jag tar emot beställningar på KORT & annat Scrap
till speciella
tillfällen eller person.
Jag gör ofta kort av chokladkakor och askar.
Maila mig dina frågor & förslag på vad du önskar:
susanne@bjorling.eu

Mina standard kort är 15x15cm med kuvert i en cellofanpåse.
Gör även andra format om så önskas.

Här hittar ni min GOOGLE+

 

    

På den här sidan kan man hitta saker jag gjort, resor, min familj och vänner...

Välkomna att titta in !!  

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

.

Sök i bloggen

Sidor jag gärna besöker

Scrap butiker jag gärna besöker

Värt att göra ett besök här!!

MIN GÄSTBOK

Fråga mig

1 besvarad fråga

.

Min familj

Jag & min man

Vår första son

Vår andra son

Vårt 3:e barn en dotter

Vårt fjärde och sista barn, en son

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards