Susannes-kortmakeri blandat med scrap

Alla inlägg under mars 2011

Av Susanne - 31 mars 2011 22:11


Your comments makes me HAPPY!!  


Idag har vi haft genrep på vår kör i skolan, 

det var jätte roligt. Barnen var sååå duktiga.

På kvällen har vi firat av två som ska gå i pension.

Trevlig kväll med god mat.


Här kommer ett kort jag gjorde till min

arbetskamrat som fyllde 60 förra helgen.



Kortet är gjort på ett 30x30 cardstock..

     

Det var allt för denna gång   



Av Susanne - 28 mars 2011 16:33


Your comments makes me HAPPY!!  


Solen skiner och det finns hopp om att faktiskt blir vår snart,

"även om det är kallt". Nu är det måndag igen,

helgen försvann snabbt som vanligt.

Sommertid blev det också. 


Här kommer en LO på min dotter när hon var runt 6-7 år.

Foton är taget av en fotograf som kom till öppnaförskolan

där jobbade då.


 

Pappret är från Prima, sedan har jag använt rhinstenar,

spets, brads, blad och blommor i papper

och skumgummi bokstäver.


   Det var allt för denna gång !!!    




Av Susanne - 21 mars 2011 20:58


"Your comments makes me HAPPY!!  


Nu har jag gjort två kort av dom nya stämplarna

jag fick idag... 


Jag har ändrat texten på stämplarna

och gjort dom större än dom är,

för det fick jag betala ca. 250:- inkl. porto.


Så här blev dom....................

Jag har lagt på 3D lack på stämplarna.


Den här stämpeln är 3.5 x 1 inch, originalet är 2,5 x 1 inch

   


Den här stämpeln är 3 inch och originalet är 1.5 inch

 


Det var allt för denna gång !!!     

Av Susanne - 21 mars 2011 16:47


Your comments makes me HAPPY!!  


Nu var det länge sedan jag var inne och skrev ett nytt inlägg...

Vår i luften, solen skiner och snösmältning kan det bli bättre??  


Här kommer en LO på min yngsta son när han gick ut 9:an


   

Idag när jag kom hem hade jag fått min special bestälda stämplar från Chris i Malaysia.... Så nu ska jag sätta mig och göra två kort..


 Det var allt för denna gång....   

Presentation

Ge bort ett annorlunda Kort

Jag tar emot beställningar på KORT & annat Scrap
till speciella
tillfällen eller person.
Jag gör ofta kort av chokladkakor och askar.
Maila mig dina frågor & förslag på vad du önskar:
susanne@bjorling.eu

Mina standard kort är 15x15cm med kuvert i en cellofanpåse.
Gör även andra format om så önskas.

Här hittar ni min GOOGLE+

 

    

På den här sidan kan man hitta saker jag gjort, resor, min familj och vänner...

Välkomna att titta in !!  

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

.

Sök i bloggen

Sidor jag gärna besöker

Scrap butiker jag gärna besöker

Värt att göra ett besök här!!

MIN GÄSTBOK

Fråga mig

1 besvarad fråga

.

Min familj

Jag & min man

Vår första son

Vår andra son

Vårt 3:e barn en dotter

Vårt fjärde och sista barn, en son

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards