Susannes-kortmakeri blandat med scrap

Alla inlägg under januari 2010

Av Susanne - 16 januari 2010 13:25



Jag tar emot beställningar på KORT & annat Scrap till speciella

tillfällen eller person maila till mig på: susanne@bjorling.eu

Lämna gärna en kommentar efter titten  


Nu har en hel arbetsvecka gått, fort gick den också...

Sitter och försöker att formatera om min dator och samtidigt fotografera min akort som ska till

TulpanensHus för försäljning.

Just nu pågår en tulpan utställning på TulpanensHus.

För er som har vägarna förbi sväng in och ta er en titt,

men glöm inte kameran så att ni får er

snygga bilder att scrappa.


Ikväll ska jag och min man gå ut och äta och gå och se "Hairspray" på China teatern, det ska bli super trevligt.


Hoppas att det blir lite pyssel med Jenny i morgon.


Här kommer några kort som säljs på TulpanensHus


     



Det var allr för denna gång, åter till det vi höll på med....

Susanne   

Av Susanne - 4 januari 2010 20:27


Jag tar emot beställningar på KORT & annat Scrap till speciella

tillfällen eller person maila till mig på: susanne@bjorling.eu

Lämna gärna en kommentar efter titten  


Gott Nytt År !!!   


Så har år 2010 startat...

"Hoppas det blir ett bra pyssel ÅR."


Njuter till fullo av att få vara ledig och bara vara hemma och njuta tillsammans med min familj och göra bara det vi känner för.

Var på bio med min son härom dagen och såg AVATAR,

den var såååååååååå BRA.


Idag åkte min man och våran 20 åring till Madeira

för att få lite värme och vandra och njuta,

vi som fick vara hemma är absorlut INTE avis på dom.  

Idag har vi suttit och sett på film, ätig gott, pysslat en del och surfat runt på våra datorer......


Här kommer några kort jag har gjort till TulpanensHus.


     


Det var ALLT för denna gång,

nu ska jag återgå till mitt pysslande...


 

Presentation

Ge bort ett annorlunda Kort

Jag tar emot beställningar på KORT & annat Scrap
till speciella
tillfällen eller person.
Jag gör ofta kort av chokladkakor och askar.
Maila mig dina frågor & förslag på vad du önskar:
susanne@bjorling.eu

Mina standard kort är 15x15cm med kuvert i en cellofanpåse.
Gör även andra format om så önskas.

Här hittar ni min GOOGLE+

 

    

På den här sidan kan man hitta saker jag gjort, resor, min familj och vänner...

Välkomna att titta in !!  

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

.

Sök i bloggen

Sidor jag gärna besöker

Scrap butiker jag gärna besöker

Värt att göra ett besök här!!

MIN GÄSTBOK

Fråga mig

1 besvarad fråga

.

Min familj

Jag & min man

Vår första son

Vår andra son

Vårt 3:e barn en dotter

Vårt fjärde och sista barn, en son

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards