Susannes-kortmakeri blandat med scrap

Alla inlägg under december 2009

Av Susanne - 25 december 2009 15:22


Jag tar emot beställningar på KORT & annat Scrap till speciella

tillfällen eller person maila till mig på: susanne@bjorling.eu

Lämna gärna en kommentar efter titten  


GOD JUL på er ALLA där ute.....


Nu har vi firat julafton hos mina föräldrar, i år blev det väldigt lugnt.

Det var bara min äldsta bror med familj, min familj och mina föräldrar.

På kvällen var vi bara åtta, min familj och mina föräldrar.

Vi brukar var runt 21 st, så vi hade det lugnt.

Ikväll ska vi ha vår egen julafton med glögg, godis och paketöppning.

Ska pyssla lite till innan vi ska äta paj och dricka vin

för att sedan övergå till paketöppningen....

     

 

GOD JUL    


Av Susanne - 6 december 2009 20:42


Jag tar emot beställningar på KORT & annat Scrap till speciella

tillfällen eller person maila till mig på: susanne@bjorling.eu

Lämna gärna en kommentar efter titten  

 

Nu är det söndagskväll...

Har haft en jätte skön och lugn helg, har varit

hemma och gjort julkort och lite annat pyssel.

Ätit gott och tagit mig stavpromenader

med mina barn mellan regnskurarna.

Har snurrat runt på ebay och hittat en hel del skoj,

tex. clear stamps från "Tim Holtz", nya slice kort mm  


Nu är det bara två veckor kvar till JULLOVET.

I veckan som kommer ska vi öva på luciasånger så att man kanske blir sååå less att vi inte vill höra dem förrän nästa år   


Här kommer några "vintage" kort, som jag har sålt på

TulpanensHus i Åkeshov

       

Korten blev tyvärr lite mörka eftersom att det

hann bli mörkt ute innan det var dags att fota.


Nu ska jag hinna med lite annat pyssel

innan det är dag att värma sängen...

 

Av Susanne - 1 december 2009 22:32


Jag tar emot beställningar på KORT & annat Scrap till speciella

tillfällen eller person maila till mig på: susanne@bjorling.eu

Lämna gärna en kommentar efter titten   

________________________________________


En snabb kvälls bloggning kommer här..


Väl hemma igen efter en arbetsdag med barn och en dag full av händelser och en massa samtal mm. Middag och sätta sig ner och göra ett kort till min pappa som fyller år i morgon   


Här kommer två LO:s på  mina två mitten barn,

som är idag 20 och 18 år gamla.

Det var allt för denna gång,

GOD NATT

Presentation

Ge bort ett annorlunda Kort

Jag tar emot beställningar på KORT & annat Scrap
till speciella
tillfällen eller person.
Jag gör ofta kort av chokladkakor och askar.
Maila mig dina frågor & förslag på vad du önskar:
susanne@bjorling.eu

Mina standard kort är 15x15cm med kuvert i en cellofanpåse.
Gör även andra format om så önskas.

Här hittar ni min GOOGLE+

 

    

På den här sidan kan man hitta saker jag gjort, resor, min familj och vänner...

Välkomna att titta in !!  

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

.

Sök i bloggen

Sidor jag gärna besöker

Scrap butiker jag gärna besöker

Värt att göra ett besök här!!

MIN GÄSTBOK

Fråga mig

1 besvarad fråga

.

Min familj

Jag & min man

Vår första son

Vår andra son

Vårt 3:e barn en dotter

Vårt fjärde och sista barn, en son

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards