Susannes-kortmakeri blandat med scrap

Alla inlägg under mars 2010

Av Susanne - 28 mars 2010 10:42


Your comments makes me always HAPPY!!   



Nu var det såååååå länge sedan jag har bloggat..

Har haft det lite tufft på många olika sätt, men nu har jag bestämt mig för  att klara mig ur detta på mitt sätt..  


"-För jag upptäckte att det fanns ingen ................ osv."


Men nu ska jag bara göra saker som jag och min familj mår bra av, för dom finns ju alltid där.............  


Jag ska nu TA TAG I MITT PYSSEL & min BLOGG, det känns sååååå BRA:

Jag har satt igång med att göra en massa kort som jag säljer på 

TULPANENSHUS i Åkeshov. 

Ska redigera dessa och sedan sätta ut dom här.   


Det var allt för denna gång..


(Lite gnäll eller kallas det för att skriva av sig???

Men ibland behövs det när det känns jobbigt.

Den som inte vill behöver ju inte läsa det jag skriver)

Presentation

Ge bort ett annorlunda Kort

Jag tar emot beställningar på KORT & annat Scrap
till speciella
tillfällen eller person.
Jag gör ofta kort av chokladkakor och askar.
Maila mig dina frågor & förslag på vad du önskar:
susanne@bjorling.eu

Mina standard kort är 15x15cm med kuvert i en cellofanpåse.
Gör även andra format om så önskas.

Här hittar ni min GOOGLE+

 

    

På den här sidan kan man hitta saker jag gjort, resor, min familj och vänner...

Välkomna att titta in !!  

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

.

Sök i bloggen

Sidor jag gärna besöker

Scrap butiker jag gärna besöker

Värt att göra ett besök här!!

MIN GÄSTBOK

Fråga mig

1 besvarad fråga

.

Min familj

Jag & min man

Vår första son

Vår andra son

Vårt 3:e barn en dotter

Vårt fjärde och sista barn, en son

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards