Susannes-kortmakeri blandat med scrap

Alla inlägg under augusti 2008

Av Susanne - 30 augusti 2008 21:37


Tror att jag har kommit i korttaget, eller skriver jag det för att jag ska tro det.Vem vet men det spelar säkert ingen roll......

Här kommer några nya kort med Sara Kay stämpel på som jag har målat med promarker och även försökt mig på att använda blender.

Det var riktigt kul att sitta och måla, stansa, klippa, klistra  och dekorea dessa kort.Se hur dé växer fram och att ändra och ändra och ändra tillslut sätta dit alla pinaler på en bra plats, dock ej den som jag slutgiltigt la den när det var dags att ta fram limmet.

Jag är sååååå nöjd med mina torr chalks som jag har köpt mig när jag var på scrap träff.Dessa använder jag nu på nästan alla mina kort.


 

susanne@bjorling.eu
Av Susanne - 30 augusti 2008 00:36


Sen kväll och jag sitter vid datorn och surfar runt och suger in ideér, kom på att jag nog ska göra ett litet inlägg på min blogg.

Oj, vad det är skönt att det är fredag!!Kom hem sent har vart och firat en vän som fyller år idag (oj, det är visst en ny dag) men i alla fall bjöd hon på väldigt mycket gott fika.

Dagens inlägg blir en Lo på en utav mina söner när han var liten och behändig och gjorde som han blev tillsagd elller ej!!

Nej nu är det dags att krypa till kojs ska upp tidigt för att köra min son till jobbet imorgon bitti.................
  

susanne@bjorling.eu
Av Susanne - 28 augusti 2008 13:28


Sitter på min rast och kollar in bloggen...

Då kommer jag på att jag kan ju lägga in en utav mina nya LO:s...

Den som var på tur är en på min man när vi är ute och seglar.

susanne@bjorling.eu
Av Susanne - 25 augusti 2008 22:00


Här kommer en LO med bilder från ett vackert Björkliden med

"Lapporten" i centrum............

susanne@bjorling.eu
Av Susanne - 24 augusti 2008 22:34


En härlig bild på vår yngsta son, när vi seglar mor Örskär......

Skattkartan är en stans från quik cut, sländorna kommer från Panduro övriga dekorationer är lite olika papper, stämpel och bokstäver som jag har haft på lager....

susanne@bjorling.eu
Av Susanne - 24 augusti 2008 21:04


Här kommer ett hel rosa kort med en stämpel från Sara Key....

susanne@bjorling.eu
Av Susanne - 23 augusti 2008 14:10


I sommras fick jag den stora äran att åka till Björkliden (två mil innan Riksgränsen) och vandra med mina stora söner.

På vägen upp gjorde vi en avstickare till Jukkasjärvi och kollade in läget. Sommar halvåret är det mest lera och skräp "tyckte ialla fall" mina söner, men nu har dom ju vart där.


susanne@bjorling.eu
Av Susanne - 22 augusti 2008 22:11


När arbetsdagen var till ända i onsdags åkte jag först till Forum  och fixade rosor till min man.

Sedan handlade jag vad som behövdes till middagen och sedan raka spåret hem.

Väl hemma var det bara att sätta igång och förbereda, en son stod för maten och övriga barn hjälpte till under kvällen med markarbetet.

För den här dagen  firade vi  20-årig bröllopsdag.

LO:n är gjord till min man dagen till ära....... När han kom hem var allt i stort sett klart.

Det här var gåvan jag fick av min man.

Oj vad den är vacker.........

susanne@bjorling.eu

Presentation

Ge bort ett annorlunda Kort

Jag tar emot beställningar på KORT & annat Scrap
till speciella
tillfällen eller person.
Jag gör ofta kort av chokladkakor och askar.
Maila mig dina frågor & förslag på vad du önskar:
susanne@bjorling.eu

Mina standard kort är 15x15cm med kuvert i en cellofanpåse.
Gör även andra format om så önskas.

Här hittar ni min GOOGLE+

 

    

På den här sidan kan man hitta saker jag gjort, resor, min familj och vänner...

Välkomna att titta in !!  

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

.

Sök i bloggen

Sidor jag gärna besöker

Scrap butiker jag gärna besöker

Värt att göra ett besök här!!

MIN GÄSTBOK

Fråga mig

1 besvarad fråga

.

Min familj

Jag & min man

Vår första son

Vår andra son

Vårt 3:e barn en dotter

Vårt fjärde och sista barn, en son

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards