Susannes-kortmakeri blandat med scrap

Alla inlägg under augusti 2008

Av Susanne - 21 augusti 2008 20:35


Vi tog oss en härlig tur ut till Bullerö.

Där hade vi två mysiga soldagar.

susanne@bjorling.eu
Av Susanne - 21 augusti 2008 18:48


Jag har fått jätte fina stämplar av en bloggare i Finland....

Satte mig bums ner och knåpade ihop två kort som jag har målat med promarker och dekorerade med papper och band.


Oj.vad jag är glad för mina stämplar!!!!!!!!!!!!!

susanne@bjorling.eu
Av Susanne - 19 augusti 2008 20:15


Det är inte ofta mn är ute på fjärden och havet är spegelblnkt.

Vi var ute och seglade och hamnade på Braka.

När mörkret föll på såg vi att fjärden var spegelblank..

Var bara tvungen att fota solnedgången till en LO..

susanne@bjorling.eu
Av Susanne - 19 augusti 2008 20:05


Tänk att det finns sååå enorm snälla bloggare!!!
Surfade runt och samlade ideér, var inne på en sida från Findland och såg jätte fina kort.

http://tessa78.vuodatus.net/

Vi har nu bytt lite stämplar med varandra...Jätte skoj ..

Tack Theresa.

susanne@bjorling.eu
Av Susanne - 14 augusti 2008 19:57


 Har  äntligen  fått en bild på dottern när hon sitter vid  rodret....

Passade på att göra en LO som gick i blå/grönt....


susanne@bjorling.eu
Av Susanne - 11 augusti 2008 21:30


Tänk imorgon börjar arbetslivet igen efter sommarledigheten....

Det är lite blandade känslor, å ena sidan vill jag att ledigheten ska fortsätta, å andra sidan ska det bli kul att börja arbeta med mina nya sexåringar...

Tillbaka till här och nu, imorgon är imorgon.........

Idag her jag suttit och pysslat med min vän Jenny. Hon tog med sig sina barn och sitt pyssel och kom över för att pyssela en hel dag.

Mina två yngsta barn (15 & 17 år) fick i uppdrag att undehålla de.

Sedan blev vi serverade lunch av min näst äldsta son.

Tänk vá bra man kan ha det ibland..........

Här kommer en LO där jag har grävt djupt bland mina kort.

Korten är ca. 25 år gamla, när vi var på Sandhamn med mina föräldrar.

susanne@bjorling.eu
Av Susanne - 10 augusti 2008 17:08


Idag har det vart molnigt med liten solglimt, jag och min man tog båten på en liten segeltur.... Kände lite panik att vi ska börja jobba nästa vecka efter så lång ledighet.......

Här bor vi!! är en LO som har vart svår att göra klar kortet har legat länge på pappret utan att jag har haft någon idé om hur jag ska göra den klar. Nu är den färdig och får förbli på detta sätt...........

susanne@bjorling.eu
Av Susanne - 8 augusti 2008 15:18


En utav vandringarna vi gjorde på Madeira var lite längre än de andra och dess utom hade vi jätte flyt denna dag.

Vi vandrade längst en levada och när vi hade gått i flera timmar och hunnit med att äta våra lunchmackor och även haft kaffepaus två gånger kom vi ner till en liten byhåla.

Där fick vi syn på två tjejer som stod vid en stolpe och en buss som kom, vi sprang och hann fram i tid!!

Kan man tänka sig, det var just den bussen vi skulle med för att komma till den omtalade byn med såååååååå gott stenugnsbakat vitlöksbröd.

Eftersom att det hade vart en varm och lite svettig tur var vi även förtjänta av att ta oss ett glas kallt vitt vin till brödet.

susanne@bjorling.eu

Presentation

Ge bort ett annorlunda Kort

Jag tar emot beställningar på KORT & annat Scrap
till speciella
tillfällen eller person.
Jag gör ofta kort av chokladkakor och askar.
Maila mig dina frågor & förslag på vad du önskar:
susanne@bjorling.eu

Mina standard kort är 15x15cm med kuvert i en cellofanpåse.
Gör även andra format om så önskas.

Här hittar ni min GOOGLE+

 

    

På den här sidan kan man hitta saker jag gjort, resor, min familj och vänner...

Välkomna att titta in !!  

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

.

Sök i bloggen

Sidor jag gärna besöker

Scrap butiker jag gärna besöker

Värt att göra ett besök här!!

Tidigare år

MIN GÄSTBOK

Fråga mig

1 besvarad fråga

.

Min familj

Jag & min man

Vår första son

Vår andra son

Vårt 3:e barn en dotter

Vårt fjärde och sista barn, en son

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards