Susannes-kortmakeri blandat med scrap

Alla inlägg under januari 2011

Av Susanne - 30 januari 2011 11:34


Your comments makes me always HAPPY!!   




Japp, nu var det söndag igen...

Tänk att veckor och helger bara flyger iväg. 

Jag tycker att det känns super skönt att det börjar bli ljusare.

Helgen har gått allt för snabbt som vanligt.

Vi har hunnit med en hel del bla. var vi ute och åt

med mina syskon och mina föräldrar. Super gott!!

Vi var på en grekisk restaurang.


  

Har provat på att göra en canvas LO.

Det var en Lo på mig själv, ett kort taget av 

en fotograf för ex antal år sedan.

Jag hittade ett papper med sammet på,

som har legat i min låda en lååång tid.

Så här blev den.



  Det var super kul att göra tavlan och jag 

blev jätte inspirerad så nu ska jag göra massor,

Börjar med att göra en på mina barn,

sen får jag se om jag fortsätter med en på min man



  

DET VAR ALLT FÖR DENNA GÅNG !!





Av Susanne - 11 januari 2011 21:06


Your comments makes me HAPPY!!   




Japp, nu har vårterminen börjat..

Och vi går mot ljusare tider.

Det känns jätte bra, nu jobbar jag 75%.

Dessutom ska jag träna och hålla igång utan att

överanstränga mig.

Jag ska träna ca 30-40 min per gång på "lågnivå"

3-5 gånger i veckan hoppas jag.

Nu gäller det att släpa sig till gymmet så kanske man

tappar ett par kilon som bara har hoppat på mig...

 Nog om detta.

   

Här kommer tre av mina kort som jag säljer på

TulpanensHus i Åkeshov/Bromma


  


Det var ALLT för denna gång...    

 

Av Susanne - 7 januari 2011 09:44


Your comments makes me HAPPY!!   




Sitter här och surfar runt på olika bloggar, hittade en en blogg med jätte mycket fina alster.

Det var den här: Lisas Scrap & Pyssel 

och ifrån den fann jag den här: Tesa Prickiformar 

Där fick jag en massa tips och idéer.

Värt ett besök. Kanske är det så att ni redan vet om dess blogga och besökt dem ett antal gånger...


Här kommer tre almanackor som jag har gjort till en vän.

Hon skulle ge bort dom i julklapp.

Jag har öppnat spiralen och tagit bort

den genomskinliga plasten och klätt den med papper.

Stämplat och dekorerat med olika saker och material,

använder mycket 3D lack

för det blir en sån härlig blank effekt.

När allt är klart sätter jag tillbaka de

färdiga sidorna i spiralen och klämmer åt.

Färdiga att leverera. Så här blev resultatet denna gång.


            

Det var allt för nu,

för nu ska jag försöka mig på att göra "kaffefilters blommor" som

jag hittade i mina nya bloggar som jag har lagt till...





Av Susanne - 3 januari 2011 15:15


Your comments makes me always HAPPY!!   



Sitter vid min dator och rensar upp det som har blivit liggande. Nu är det en vecka kvar på jullovet, jag har inte hunnit med alla saker som jag trodde jag skulle hinna.

Men vad gör det sakerna finns ju kvar till en annan gång...

Jag ha i alla fall hunnit med att bara göra det som faller mig in. 


  Nyår gick lugn till, vi var hemma

och åt gott och hade det jätte mysigt

Nyårslöften????  Vet ej om jag kan hålla dessa,

därför är det bäst att inte ge några.


Här kommer nu tre utav mina kort som

jag har gjort till TulpanensHus i Åkeshov


  

 Det var allt för denna gång..   


Presentation

Ge bort ett annorlunda Kort

Jag tar emot beställningar på KORT & annat Scrap
till speciella
tillfällen eller person.
Jag gör ofta kort av chokladkakor och askar.
Maila mig dina frågor & förslag på vad du önskar:
susanne@bjorling.eu

Mina standard kort är 15x15cm med kuvert i en cellofanpåse.
Gör även andra format om så önskas.

Här hittar ni min GOOGLE+

 

    

På den här sidan kan man hitta saker jag gjort, resor, min familj och vänner...

Välkomna att titta in !!  

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

.

Sök i bloggen

Sidor jag gärna besöker

Scrap butiker jag gärna besöker

Värt att göra ett besök här!!

MIN GÄSTBOK

Fråga mig

1 besvarad fråga

.

Min familj

Jag & min man

Vår första son

Vår andra son

Vårt 3:e barn en dotter

Vårt fjärde och sista barn, en son

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards