Susannes-kortmakeri blandat med scrap

Alla inlägg under februari 2011

Av Susanne - 12 februari 2011 15:38



Your comments makes me HAPPY!!   


 Sitter här och gör inget speciellt...

Hade hoppas på att lite pyssel inspiration kunde infinna sig.

Men nej då innget spår av det.

Jag får väl gå ner i tvättstugan och hoppas på att den kommer på vägen in igen.


Här kommer ännu en fram och baksida till en almanacka som jag gjorde till en arbetskamrat i födelsedags pressent.


  

  


Det var allt för NU !!!   


Av Susanne - 7 februari 2011 19:44


Your comments makes me HAPPY!!   




Måndag kväll, har haft en bra dag på jobbet.

Efter jobbet åkte jag till gymmet för att gå lite på crossen.

Träffade grabbarna för lite shoping. Hem och äta middag.

Skjutsa André till tåget, han ska upp till Åre och jobba igen.


Här kommer en ny canvastavla på mina barn när dom var

betydligt yngre än dom är idag.


  


  


Det var allt för denna gång...   



Av Susanne - 1 februari 2011 21:42


Your comments makes me always HAPPY!!   




Tisdags kväll, hemma efter en dag med jobb och föreläsning.


Längtar tills på torsdag då min son kommer hem på besök

ett par dagar när han e ledig från sitt jobb i köket uppe i Åre.


Här kommer en LO på min yngsta son.

Bilderna är tagna när jag och kompis åkte iväg med

9 barn för att bo på bondgård.

Det gick 1-2 dagar sedan bröt helvetet ut.

Det ena barnet efter det andra började spy i enorma mängder.

Så vi var fast där tills det gick att transportera alla dessa barn hem igen utan att få bilen ner spydd.   

Nog om det, det var härligt att vara ute och mata djuren

som fanns runt omkring. Tyckte i alla fall barnen.

Även vi vuxna, för man behövde komma ut och andas frisk luft...


  


Det var all för denna gång..   


Presentation

Ge bort ett annorlunda Kort

Jag tar emot beställningar på KORT & annat Scrap
till speciella
tillfällen eller person.
Jag gör ofta kort av chokladkakor och askar.
Maila mig dina frågor & förslag på vad du önskar:
susanne@bjorling.eu

Mina standard kort är 15x15cm med kuvert i en cellofanpåse.
Gör även andra format om så önskas.

Här hittar ni min GOOGLE+

 

    

På den här sidan kan man hitta saker jag gjort, resor, min familj och vänner...

Välkomna att titta in !!  

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

.

Sök i bloggen

Sidor jag gärna besöker

Scrap butiker jag gärna besöker

Värt att göra ett besök här!!

MIN GÄSTBOK

Fråga mig

1 besvarad fråga

.

Min familj

Jag & min man

Vår första son

Vår andra son

Vårt 3:e barn en dotter

Vårt fjärde och sista barn, en son

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards