Susannes-kortmakeri blandat med scrap

Alla inlägg under april 2008

Av Susanne - 13 april 2008 17:51


Det är bäst att vara ute i god tid för ret som det är står det studenter och knackar på .............

Magnoliastudent målad med promarker pennor, blad,band, brads och fina papper.

Stämpeln kommer från Magnolia och är målad med promarker.

För övrigt har jag använt mig av fina papper, band mm.


Resultaten blev som dom blev...

Tyck och ge gärna en kommentar,

det är bra för utvecklingen av framtida kort...


Av Susanne - 13 april 2008 13:39


Här kommer ett kort vi gav till vår rektor på hennes 60 årsdag från all personal tillsammans med ett kermikfat.....

Kortet är i grunden en stor pappers påse...........

Framsidan på kortet såg ut på detta sätt, stämplarna är från hÄnglar och från Alex stämplar. Målade med promarker.

Stämpeln är från Landstoken även den är målad med promarker. Insidan kommer senare tror jag??????????

OJJJ !! nu är det visst senare, har slitit mitt hår för att få ihop hela bilden i Photoshop... Tänk till slut gick det, men inte perfekt denna gång.


Stämpeln är en Flisan från min bästa vän Jenny, sedan lite annat pynt som gör insidan lite mer dekorativ eller????


susanne@bjorling.eu
Av Susanne - 6 april 2008 21:14


Här kommer några kort från helgens pyssel kommer här nedan..


Som läget är just nu får jag pyssla mellan alla promenader, vi är med i en gå tävling på jobbet så vi peppar varandra att gå så mycket som möjligt ... Man vill ju inte komma sist, eller????


Här kommer ialla fall korten....... Stämplarna kommer från magnolia och landstoken som jag har maskat ihop och sedan målat med promarker.


Stämpeln kommer från stämpelbodan(tror jag) stansen är en quic kutz målat med promarker....


Stämplar från Penny Black, målade med promarker


Stämplarna är clearstamps som jag köpte på mässan i Göteborg. Självklart är de målade med promarker.......

susanne@bjorling.eu
Av Susanne - 5 april 2008 00:04

Ännu en vecka till ända......

Har haft en hektisk vecka med mycket planering, kvällsmöten och träning.Så det har inte blivit mycket tid över till att sitta vid datorn och blogga.

Från veckan som har gått och tillbaka till Göteborgsmässan. Den var jätte skoj. Det var inga problem att göra av med pengar där. Kanske spenderade jag lite för mycke, men det beror ju helt och hållet på hur man ser på saker och ting och vem man frågar...............

Det känns kul att få med sig så många fina saker hem.

Här kommer ett litet axplock på vad jag fick med mig hem från mässan: en hel del stämplar, papper, band, 4 promarker pennor, fine liner mm.


Till sist kommer ett kort från den gångna veckan.

susanne@bjorling.eu

Presentation

Ge bort ett annorlunda Kort

Jag tar emot beställningar på KORT & annat Scrap
till speciella
tillfällen eller person.
Jag gör ofta kort av chokladkakor och askar.
Maila mig dina frågor & förslag på vad du önskar:
susanne@bjorling.eu

Mina standard kort är 15x15cm med kuvert i en cellofanpåse.
Gör även andra format om så önskas.

Här hittar ni min GOOGLE+

 

    

På den här sidan kan man hitta saker jag gjort, resor, min familj och vänner...

Välkomna att titta in !!  

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

.

Sök i bloggen

Sidor jag gärna besöker

Scrap butiker jag gärna besöker

Värt att göra ett besök här!!

MIN GÄSTBOK

Fråga mig

1 besvarad fråga

.

Min familj

Jag & min man

Vår första son

Vår andra son

Vårt 3:e barn en dotter

Vårt fjärde och sista barn, en son

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards