Susannes-kortmakeri blandat med scrap

Alla inlägg den 8 juli 2014

Av Susanne - 8 juli 2014 07:15


 Här igen med en ny dag....   

 

Hem kommen efter en joggingtur..

Han att komma in när jag kom på att vi glömde ta bild, 

så det var bara att gå ut och tillbaka till grinden

för att ta bilder efter jogging...     

Vi har joggat ca. 5km per dag och uppförsbackarna är hemska..

 

Allt för denna gång...   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Ge bort ett annorlunda Kort

Jag tar emot beställningar på KORT & annat Scrap
till speciella
tillfällen eller person.
Jag gör ofta kort av chokladkakor och askar.
Maila mig dina frågor & förslag på vad du önskar:
susanne@bjorling.eu

Mina standard kort är 15x15cm med kuvert i en cellofanpåse.
Gör även andra format om så önskas.

Här hittar ni min GOOGLE+

 

    

På den här sidan kan man hitta saker jag gjort, resor, min familj och vänner...

Välkomna att titta in !!  

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014
>>>

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

.

Sök i bloggen

Sidor jag gärna besöker

Scrap butiker jag gärna besöker

Värt att göra ett besök här!!

MIN GÄSTBOK

Fråga mig

1 besvarad fråga

.

Min familj

Jag & min man

Vår första son

Vår andra son

Vårt 3:e barn en dotter

Vårt fjärde och sista barn, en son

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards