Susannes-kortmakeri blandat med scrap

Alla inlägg den 27 juni 2011

Av Susanne - 27 juni 2011 22:55


Små eller stora kommentarer gör mig alltid glad

och peppar till mer pyssel och bloggande...  




Så har vi klarat av midsommar...

Det var en lugn helg med god mat och växlande väderlek. 

Nu håller jag på att packa inför min resa till

Toscana som jag ska göra med en vän på torsdag.   

Sista helgen i maj var jag och min man på bröllop.

Det var min mans lillebror som gifte sig.

Så här blev kortet till dom.

 

Den första juni åkte jag, min man, vår äldsta son,

min mamma o pappa och min mans syster och

hennes dotter till VTG i Gustavsberg

för att eventuellt få en skymt av våran dotter

när hon tog sin student.

Hon var där och tog emot pressenterna vi hade till henne,

men någon uppskattning eller tack att vi kom fick vi inte.

Ingen har hört ett ljud från henne sedan dess.

Jag var ledsen och nere i flera dagar efter denna händelse. Jag grubblar ofta och gråter en skvätt då och då för jag kan inte för mitt liv förstå varför det har blivit så här sedan hon träffade den killen hon är med. Hon har ända sedan hon träffade honom tagit avstånd från alla som tidigare har betytt så mycket för henne. Även mina föräldrar och min och min mans föräldrar och syskon är förtvivlade, ledsna och undrar vad håller på att hända henne.

Här kommer kortet vi gav henne tillsammans med en liten pressent.

    

Det var allt för denna gång!!   



Presentation

Ge bort ett annorlunda Kort

Jag tar emot beställningar på KORT & annat Scrap
till speciella
tillfällen eller person.
Jag gör ofta kort av chokladkakor och askar.
Maila mig dina frågor & förslag på vad du önskar:
susanne@bjorling.eu

Mina standard kort är 15x15cm med kuvert i en cellofanpåse.
Gör även andra format om så önskas.

Här hittar ni min GOOGLE+

 

    

På den här sidan kan man hitta saker jag gjort, resor, min familj och vänner...

Välkomna att titta in !!  

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

.

Sök i bloggen

Sidor jag gärna besöker

Scrap butiker jag gärna besöker

Värt att göra ett besök här!!

Tidigare år

MIN GÄSTBOK

Fråga mig

1 besvarad fråga

.

Min familj

Jag & min man

Vår första son

Vår andra son

Vårt 3:e barn en dotter

Vårt fjärde och sista barn, en son

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards