Susannes-kortmakeri blandat med scrap

Alla inlägg den 9 juni 2011

Av Susanne - 9 juni 2011 22:55


Små eller stora kommentarer gör mig alltid glad

och peppar till mer pyssel och bloggande...  


 

Så var det dags igen för lite bloggande...


Under kristehimmelfärds helgen åkte vi till Åre för att hälsa på vår son som jobbar där. Även mina föräldrar åkte med. Vi hade turen att få låna min mans brors stuga. Vi hade en skön och mysig helg där. Bland annat firade vi min mans och våra söners födelsedagar tillsammans på restaurangen där han jobbar.


Här är kortet jag knåpade ihop till honom.

  Nu har ännu en helg flutit förbi....

Vi har haft det jätte bra med 2x50 års fest som hade temat "Arabisk vår". Det var en super trevlig,rolig fest med god mat och trevliga människor. Morgonen kom fort,

helt plödsligt var klockan tre...   

Det var länge sedan vi hade sååååå roligt.  


Här kommer ett kort som jag gjorde till den ena 50-åringen.


   

 Det var väl allt för denna gång...

Nu är det dags att ladda för de två sista arbetsdagarna innan sommarlovet drar igång för mig     

Presentation

Ge bort ett annorlunda Kort

Jag tar emot beställningar på KORT & annat Scrap
till speciella
tillfällen eller person.
Jag gör ofta kort av chokladkakor och askar.
Maila mig dina frågor & förslag på vad du önskar:
susanne@bjorling.eu

Mina standard kort är 15x15cm med kuvert i en cellofanpåse.
Gör även andra format om så önskas.

Här hittar ni min GOOGLE+

 

    

På den här sidan kan man hitta saker jag gjort, resor, min familj och vänner...

Välkomna att titta in !!  

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

.

Sök i bloggen

Sidor jag gärna besöker

Scrap butiker jag gärna besöker

Värt att göra ett besök här!!

Tidigare år

MIN GÄSTBOK

Fråga mig

1 besvarad fråga

.

Min familj

Jag & min man

Vår första son

Vår andra son

Vårt 3:e barn en dotter

Vårt fjärde och sista barn, en son

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards