Susannes-kortmakeri blandat med scrap

Alla inlägg den 15 december 2010

Av Susanne - 15 december 2010 22:37

Your comments makes me always HAPPY!!   


Så var det bara 4 arbetsdagar kvar till jullovet,

det ska bli så skönt att slippa höra klockan på morgonen.

Har egentligen inget att klaga över eftersom att jag har bara arbetat halvtid en tid nu.

Men efter jul blir det äntligen ändring på det,

då ska jag äntligen få jobba 75%.....   


Det här med julbestyr har jag valt att stå över i år....

Eller rättare sagt valt att göra bara så minimalt som möjligt.

Det känns ganska så skönt och rätt att slippa "jul stressa"

utan bara njuta av att det är jul.


Här kommer tre av mina kort som jag har gjort till TulpanensHus i Åkeshov/Bromma.


         

 Det var allt jag hade denna gång...   


Presentation

Ge bort ett annorlunda Kort

Jag tar emot beställningar på KORT & annat Scrap
till speciella
tillfällen eller person.
Jag gör ofta kort av chokladkakor och askar.
Maila mig dina frågor & förslag på vad du önskar:
susanne@bjorling.eu

Mina standard kort är 15x15cm med kuvert i en cellofanpåse.
Gör även andra format om så önskas.

Här hittar ni min GOOGLE+

 

    

På den här sidan kan man hitta saker jag gjort, resor, min familj och vänner...

Välkomna att titta in !!  

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

.

Sök i bloggen

Sidor jag gärna besöker

Scrap butiker jag gärna besöker

Värt att göra ett besök här!!

Tidigare år

MIN GÄSTBOK

Fråga mig

1 besvarad fråga

.

Min familj

Jag & min man

Vår första son

Vår andra son

Vårt 3:e barn en dotter

Vårt fjärde och sista barn, en son

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards