Susannes-kortmakeri blandat med scrap

Alla inlägg under november 2009

Av Susanne - 1 november 2009 12:30


Jag tar emot beställningar på KORT & annat Scrap till speciella

tillfällen eller person maila till mig på: susanne@bjorling.eu

Tack för titten, lämna gärna en kommentar Flört

 __________________________________________________






Jaha, så var det söndag igen..

Tänk att även denna vecka bara flög sin kos så jag inte hann med.

Har suttit och pysslat en hel del med min pärm som skulle bli min egen

designade almanackaoch nu tror jag att den e klar.

Nu när jag äntligen tros vara klar och ska börja använda min nya fina almanacka

så fick jag mig en ny i reklam när jag var på skolforum i veckan som jag håller på att altra.

Den här nya blir mer hanterbar och mycket lättare att ta med....

Även om jag inte kommer att använda pärmen var den jätte skoj att göra ,

jag kan ju ha den som "skåde bröd" och inspiration till annat jag ska göra.


Ett tjuvkik på hur den blev kommer här:

 

Här har vi fram och baksidan, hörnen har jag förstärkt med brads som jag

har brutit av benen på och limmat fast med kontaktlim. Jag har stämplat en hel del i pärmen med olika typer av stämplar.


Så här blev första uppslaget, ska göra innehållsförteckning på högrasidan.....


 

Register flikar 1 & 2


 

Här fliken, så att man hittar snabbt vart man e....


"-Nu ska jag fortsätta  med almanackan som en arbetskamrat har beställt.."


Det var allt för nu!!  Oskyldig



Presentation

Ge bort ett annorlunda Kort

Jag tar emot beställningar på KORT & annat Scrap
till speciella
tillfällen eller person.
Jag gör ofta kort av chokladkakor och askar.
Maila mig dina frågor & förslag på vad du önskar:
susanne@bjorling.eu

Mina standard kort är 15x15cm med kuvert i en cellofanpåse.
Gör även andra format om så önskas.

Här hittar ni min GOOGLE+

 

    

På den här sidan kan man hitta saker jag gjort, resor, min familj och vänner...

Välkomna att titta in !!  

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

.

Sök i bloggen

Sidor jag gärna besöker

Scrap butiker jag gärna besöker

Värt att göra ett besök här!!

Tidigare år

MIN GÄSTBOK

Fråga mig

1 besvarad fråga

.

Min familj

Jag & min man

Vår första son

Vår andra son

Vårt 3:e barn en dotter

Vårt fjärde och sista barn, en son

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards