Susannes-kortmakeri blandat med scrap

Alla inlägg under november 2008

Av Susanne - 8 november 2008 23:14


 I dag är det äntligen lördag och ledigt!!!

Vaknade tidigt skulle iväg med Jenny till "syfestivalen i Kista.

Oj, vad det var mycket folk, vi såg på de vi skulle sedan bestämde vi oss för att åka hem till mig och pyssla istället.

Ett bra val...

När jenny åkt hem åt vi middag och såg på "Stjärnor på is" sen var det dags igen för en dos med pyssel. Dagens LO fick bli från sommarens seglats för att munta upp oss lite i regnrusket och ge oss lite tro på att det kommer en somma igen. ÄVEN om det är svårt att tro i höst mörkret.

 Bilen är tagen när vi seglade från Öregrund till Örskär....


susanne@bjorling.eu
Av Susanne - 7 november 2008 22:26


Nu har äntligen min QuicKutz Silhouette kommit till mig....

Det är en digital skärmaskin för er som inte vet.

Så nu har jag bara tid att sitta och skära ut och skära ut...

Man kanske borde gör lite LO:s av allt jag skär ut.

Det kommer såååååååååå småning om...

Just nu njuter jag bara av se min lilla maskin och "pussa" lite på den.

Wow vilka helt fantastiska saker det går att göra. 

Nu måste jag fortsätta, återkommer med lite bilder.

susanne@bjorling.eu
Av Susanne - 4 november 2008 23:10


Idag åkte jag raka spåret hem till min vän Jenny för att pyssla och umgås lite efter jobbet.

Jag hade turen att få mig lite middag och även lite kvällsfika.

Man kan behöva det efter en dag på jobbet!!

Har fått paket som skall hämtas ut, undrar om det kan vara min "siluette" som jag har beställt mig??? Det får jag se imorgon när jag åker och hämtar ut mitt lilla paket.


Här kommer en LO på min man som är en riktig bubblare i badet...

Denna gång är det  efter en lång dags vandring  på Madeira i januari 2008....


Har använt mig av dubbelsidiga papper,

chipboard som jag målat och sedan lagt 3D lack på, band,bokstäverna kommer från K & company, tygblomma och pärlband.


Det var allt för idag GOD NATT!!


susanne@bjorling.eu
Av Susanne - 1 november 2008 17:57


Här kommer lite bilder som jag tog när jag var på orkidé utställningen med en vän på Tulpanenshus i Åkeshov.

Utställningen som min man har byggt..

Synd att inte alla har haft möjlighet att komma och se den för den var så fantastiskt vacker, om man nu gillar att titta på blommor.   

Men misströsta inte för dom håller på att bygga upp en ny utställning som öppnar den 22:a november.

Och då kan ni skåda amaryllisar och julstjärnor mm.

Välkoma att titta in på hemsidan för mer info. : Tulpanenshus

susanne@bjorling.eu
Av Susanne - 1 november 2008 17:31


 Här kommer en "halloween" LO

med bilder tagna för flera år sedan när vi var på fest ute på Ekerö.

På vägen hem från denna fest dog våran bil på motorvägen så vi fick lov att ringa bärgare. Ingen kul syn för denne när han såg oss sex personer och en hund helt målade och utklädda....

susanne@bjorling.eu

Presentation

Ge bort ett annorlunda Kort

Jag tar emot beställningar på KORT & annat Scrap
till speciella
tillfällen eller person.
Jag gör ofta kort av chokladkakor och askar.
Maila mig dina frågor & förslag på vad du önskar:
susanne@bjorling.eu

Mina standard kort är 15x15cm med kuvert i en cellofanpåse.
Gör även andra format om så önskas.

Här hittar ni min GOOGLE+

 

    

På den här sidan kan man hitta saker jag gjort, resor, min familj och vänner...

Välkomna att titta in !!  

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

.

Sök i bloggen

Sidor jag gärna besöker

Scrap butiker jag gärna besöker

Värt att göra ett besök här!!

Tidigare år

MIN GÄSTBOK

Fråga mig

1 besvarad fråga

.

Min familj

Jag & min man

Vår första son

Vår andra son

Vårt 3:e barn en dotter

Vårt fjärde och sista barn, en son

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards