Susannes-kortmakeri blandat med scrap

Alla inlägg den 5 oktober 2008

Av Susanne - 5 oktober 2008 22:22


Idag har det bara vart regn,regn och åter regn....

Vi har fixat lite hemma, min man blir så rastlös när han inte kan vara ute och fixa, så han var tvungen att hålla igång inne. Själv njöt jag av att det var dåligt väder, satt mig och pysslade loss........



Jag har gjort en LO om min vän som jag brukar åka iväg på  så kallad mini semester eller kallar man det för husmors semester.  Vi har vart i Björkliden tre gånger och vandrat och så har vi vart på Gotland och cyklat .

Vi har även på kortare turer...

I alla falldenna Lo är från Björkliden.

Jag har även vågat mig på att vara med på en utmaning på

Svensk Scrapbooking med denna LO.

Snacka om att man utmanar sig själv!!!

( för mig känns det som en stor utmaning just nu)


susanne@bjorling.eu

Presentation

Ge bort ett annorlunda Kort

Jag tar emot beställningar på KORT & annat Scrap
till speciella
tillfällen eller person.
Jag gör ofta kort av chokladkakor och askar.
Maila mig dina frågor & förslag på vad du önskar:
susanne@bjorling.eu

Mina standard kort är 15x15cm med kuvert i en cellofanpåse.
Gör även andra format om så önskas.

Här hittar ni min GOOGLE+

 

    

På den här sidan kan man hitta saker jag gjort, resor, min familj och vänner...

Välkomna att titta in !!  

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

.

Sök i bloggen

Sidor jag gärna besöker

Scrap butiker jag gärna besöker

Värt att göra ett besök här!!

Tidigare år

MIN GÄSTBOK

Fråga mig

1 besvarad fråga

.

Min familj

Jag & min man

Vår första son

Vår andra son

Vårt 3:e barn en dotter

Vårt fjärde och sista barn, en son

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards