Susannes-kortmakeri blandat med scrap

Alla inlägg den 30 juni 2008

Av Susanne - 30 juni 2008 19:55


Har suttit och knåpat ihop ett kort som vi ska ta med till min morbror och hans fru i norrbotten för att vi får komma och bo hos dem på vår väg mot Björkliden som ligger två mil norr om Abisko.

Tänk att jag har fått två söner 19 & 21 år gamla som väljer att åka på fjällvandring med sin mamma....................






Av Susanne - 30 juni 2008 19:36


Denna dag har två av mina söner som fyller år, jag har bara gjort den enas LO ännu kommer att göra den andra efter semestern...

Satt till efter 23.00 på scrapträff igår kväll hos Zornitsa i Nacka..

Det var sååå trevligt och jag fick gjort två ½ Lo och vi hann att äta en hel massa.

Ser redan fram emot nästa träff för det är jätte skoj att träffa så många trevliga tjejer som delar samma intresse.

Vi kom fram till att det måste vara som att sitta på "lan" fast vi sitter bara mellan 13-23............

TACK Zornitsa för en trevlig träff!!!!

 

susanne@bjorling.eu
Av Susanne - 30 juni 2008 16:06


När mina barn var små hade vi alltid stora barnkalas för både släkt och kamrater. Oftast var det kalas som gick i olika teman, detta var ett TROLL-kalas där hela familjen var med och mormor och morfar fick även varsin roll i trollstigen..........

På festen var det säkert 25 barn och en 15 vuxna, ALLA var utklädda till troll.

susanne@bjorling.eu

Presentation

Ge bort ett annorlunda Kort

Jag tar emot beställningar på KORT & annat Scrap
till speciella
tillfällen eller person.
Jag gör ofta kort av chokladkakor och askar.
Maila mig dina frågor & förslag på vad du önskar:
susanne@bjorling.eu

Mina standard kort är 15x15cm med kuvert i en cellofanpåse.
Gör även andra format om så önskas.

Här hittar ni min GOOGLE+

 

    

På den här sidan kan man hitta saker jag gjort, resor, min familj och vänner...

Välkomna att titta in !!  

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

.

Sök i bloggen

Sidor jag gärna besöker

Scrap butiker jag gärna besöker

Värt att göra ett besök här!!

MIN GÄSTBOK

Fråga mig

1 besvarad fråga

.

Min familj

Jag & min man

Vår första son

Vår andra son

Vårt 3:e barn en dotter

Vårt fjärde och sista barn, en son

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards