Susannes-kortmakeri blandat med scrap

Alla inlägg den 2 mars 2008

Av Susanne - 2 mars 2008 21:04

Har suttit och pysslat hela dagen lång med avbrott för luch då mina föräldrar kom över på lite paj som en utav mina söner hade gjort till allas lycka. Det blev köttfärspaj och räkpaj med sås, nachos och grönsaker till efterrätt fick vi chokladkex och glass.

Sedan har slängt ihop 10 stycken enkla inbjudningskort till min yngsta sons konfirmation. När allt detta var över kände jag att jag vill bara sitta och fnula och göra det som lusten faller på.

Då blev det ett mangakort med stämpel från Alex, som vanligt tog jag fram mina favorit pennor promarker.



Glömde visst bort att jag fick ett sms från en vän som jag inte hört av på länge, det gjorde mig så glad att jag bestämde mig för att bums göra ett kort och skicka det till henne..............

Så här blev det resultatet!!!!!!!!!!!!

susanne@bjorling.eu
Av Susanne - 2 mars 2008 19:51


Har suttit och fixat och donat för att få ihop ett så kallat "kuvert kort"

Jag vill lova att det gick åt många ritpapper till mallen innan jag fick nöja mig.. Jag måste ju erkänna att jag blev inte helt nöjd, men det får duga för att vara mitt första försök på att göra något som jag ej har en färdig mall till.........

Så här blev det ialla fall, tyvärr kunde jag inte scanna in insidan.


Stämplarna är från Alex och hÄnglar som vanligt målade med promarker, men denna gång har jag slarvat eller så var det för sent att måla i går natt så att ögonen inte hängde med!!

Vem vet hur det kan vara, kanske är det så illa att mina ögon håller på att åldras och behöver stöd av ett par glasögon??????

susanne@bjorling.eu
Av Susanne - 2 mars 2008 16:33

Hemma igen

Är nu tillbaka i vardagen efter en helt underbar fjällen resa med fantastisk skidåkning i Hafjell och Kvittfjell...



Kom hem sent på fredagskvällen, packade upp lite och sedan till sängs..

Hade tänk att ligga länge och dra mig eftersom att kroppen är lite mör efter femdagars åkning i backen...

Men telefonen ringde och Jenny bad så snällt om att hon ville ha mitt sällskap på "symässan" i Sollentuna. Sååååå det var bara att släpa sig ur sängen mot duschen och klä sig och sedan bege sig mot Sollentuna.........

Vi hittade en hel del skoj att shopa även om vi ansåg att det fanns väldigt lite om / för "scrap"........

Det konstiga är att det går väldigt bra att göra av med pengar hur lite det än är och finns att shopa. Är det inte konstigt, så säg????

susanne@bjorling.eu

Presentation

Ge bort ett annorlunda Kort

Jag tar emot beställningar på KORT & annat Scrap
till speciella
tillfällen eller person.
Jag gör ofta kort av chokladkakor och askar.
Maila mig dina frågor & förslag på vad du önskar:
susanne@bjorling.eu

Mina standard kort är 15x15cm med kuvert i en cellofanpåse.
Gör även andra format om så önskas.

Här hittar ni min GOOGLE+

 

    

På den här sidan kan man hitta saker jag gjort, resor, min familj och vänner...

Välkomna att titta in !!  

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

.

Sök i bloggen

Sidor jag gärna besöker

Scrap butiker jag gärna besöker

Värt att göra ett besök här!!

MIN GÄSTBOK

Fråga mig

1 besvarad fråga

.

Min familj

Jag & min man

Vår första son

Vår andra son

Vårt 3:e barn en dotter

Vårt fjärde och sista barn, en son

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards