Susannes-kortmakeri blandat med scrap

Alla inlägg den 10 februari 2008

Av Susanne - 10 februari 2008 22:25


Kunde inte riktigt slita mig från att pyssla..

Satte mig ner och färglade lite troll och sten, satte sedan ihop alla stemplar och lade till lite myror, pennstreck, ordspråk och blomster..

Så här blev det.................

- Glömde bort att tala om för er alla att ett troll och stenen har lånat av Jenny!!

susanne@bjorling.eu
Av Susanne - 10 februari 2008 20:34


En helt fantastisk helg med pyssel, god mat, vin, drinkar och underbart trevligt sällskap. Tänk att mina Promarker pennor hann att komma till helgens festligheter.

Har haft pysselhelg med min vän Jenny!! och fått en hel del inspiration på ideér och allt man kan önska sig inom pyssel och vänskap. Det är inte många som har det så bra som jag som bara kan packa mina saker och åka iväg och bara ha det gott.

Vi startade på lördags förmiddagen vid ett tiden kröp till kojs vid 03-tiden, upp igen på söndags morgonen igen vid 09-tiden. Så var det pysseldags igen fram till 16.30 tiden. Då var det bara att inse att man måste tyvärr tänka på refrängen och packa ihop och dra sig hem till sitt.

Under helgen fick jag lära mig att göra "Påskort", vi gjorde en "färg provkartebok" till promarker pennorna. Vill ni se hur dé blev så får ni besöka Jennys sida, hon är såååå mycke snabbare på att göra klart och att lägga ut.

http://jennys-kreativasida.bloggagratis.se

Tack Jenny för att du är min vän och ger mig så enormt mycket med inspiration!!


Jag hann ialla fall att göra färdigt några kort som jag har målat med promarker pennorna.


Figuren "igge" har Alex skapat åt oss....



susanne@bjorling.eu

Presentation

Ge bort ett annorlunda Kort

Jag tar emot beställningar på KORT & annat Scrap
till speciella
tillfällen eller person.
Jag gör ofta kort av chokladkakor och askar.
Maila mig dina frågor & förslag på vad du önskar:
susanne@bjorling.eu

Mina standard kort är 15x15cm med kuvert i en cellofanpåse.
Gör även andra format om så önskas.

Här hittar ni min GOOGLE+

 

    

På den här sidan kan man hitta saker jag gjort, resor, min familj och vänner...

Välkomna att titta in !!  

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

.

Sök i bloggen

Sidor jag gärna besöker

Scrap butiker jag gärna besöker

Värt att göra ett besök här!!

MIN GÄSTBOK

Fråga mig

1 besvarad fråga

.

Min familj

Jag & min man

Vår första son

Vår andra son

Vårt 3:e barn en dotter

Vårt fjärde och sista barn, en son

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards