Susannes-kortmakeri blandat med scrap

Alla inlägg under januari 2008

Av Susanne - 4 januari 2008 20:27


Idag har vi haft en häktisk dag, vi har skaffat pass till två av barnen.

Vart på banken och skaffat konton inklusive id-kort till barnen.

Lämnat in klockor på lagning och shoppat en del........

Sedan hem och äta!!

Nu var det dags för dagens dos av pyssel.

Idag fick jag ihop ett kort till en arbetskamrat som

behöver uppmuntras lite..

Tänker på dig!!!

susanne@bjorling.eu
Av Susanne - 3 januari 2008 00:44


Efter julens goda!! Med alla chokladaskar och pepparkaksburkar mm...

Har jag lagt upp ett lager så att när kvällen kommer och pysseltarmen börjar värka är det bara att sätta sig och börja pyssla..

Här kommer min min första altrade choklad låda...

Det är tur för mig att jag har en underbar och kreativ vän,

där kan jag hämta många bra ideér och få inspiration till

nya projekt.


Här kommer min första kakburk, kanske inte mycket för ögat,

men tänk nu på att det är min första.....

Hoppas på att kunna utveckla mig mer med tiden.

Ock en liten anteckningsbok som jag gjorde till

julmarknaden i december.......


susanne@bjorling.eu

Presentation

Ge bort ett annorlunda Kort

Jag tar emot beställningar på KORT & annat Scrap
till speciella
tillfällen eller person.
Jag gör ofta kort av chokladkakor och askar.
Maila mig dina frågor & förslag på vad du önskar:
susanne@bjorling.eu

Mina standard kort är 15x15cm med kuvert i en cellofanpåse.
Gör även andra format om så önskas.

Här hittar ni min GOOGLE+

 

    

På den här sidan kan man hitta saker jag gjort, resor, min familj och vänner...

Välkomna att titta in !!  

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

.

Sök i bloggen

Sidor jag gärna besöker

Scrap butiker jag gärna besöker

Värt att göra ett besök här!!

Tidigare år

MIN GÄSTBOK

Fråga mig

1 besvarad fråga

.

Min familj

Jag & min man

Vår första son

Vår andra son

Vårt 3:e barn en dotter

Vårt fjärde och sista barn, en son

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards